Μέτοχος της εταιρείας, ακινητοποίησε τα λεωφορεία στο Αρεδιού, λόγω των διαφορών που φέρονται να έχουν μεταξύ τους οι μέτοχοι του Οργανισμού Συγκοινωνιών Επαρχίας Λευκωσίας.
Χθες το Επαρχιακό Δικαστήριο Λευκωσίας, εξέδωσε διάταγμα για τερματισμό της παρεμπόδισης της μετακίνησης των λεωφορείων, με σκοπό να επιλύσει το πρόβλημα που δημιουργήθηκε τις τελευταίες μέρες.
Ο Ιωάννης Ιωάννου, κοινοτάρχης Αρεδιού, ανέφερε ότι κάποιοι δημιούργησαν χαρακώματα μπροστά στα λεωφορεία, και η μετακίνηση τους είναι ανέφικτη.
Από τον εγκλωβισμό των λεωφορείων, εκατοντάδες μαθητές, εργαζόμενοι και ηλικιωμένοι της ορεινής Λευκωσίας, δεν μπόρεσαν ούτε σήμερα να μετακινηθούν.