Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Σκάφος της Λιμενικής και Ναυτικής Αστυνομίας, με 12 μέλη πλήρωμα, (κυβερνήτες, μηχανικούς, ηλεκτρολόγους, αυτοδύτες, διασώστες και ναύτες), μπάρκαρε το πρωί για την Ελλάδα και συγκεκριμένα τη Χίο, όπου θα παραμείνει για ένα μήνα και θα επιχειρεί στα Ελληνικά νησιά στο πλαίσιο του προγράμματος «ΠΟΣΕΙΔΩΝ».

Μετά από παράκληση του Διευθυντή Επιχειρήσεων του Ευρωπαϊκού Οργανισμού FRONTEX και με έγκριση του Υπουργικού Συμβουλίου, η Αστυνομία Κύπρου και συγκεκριμένα η Λιμενική και Ναυτική Αστυνομία, θα συμμετάσχει για πρώτη φορά ενεργά στις επιχειρήσεις που διενεργεί ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός για επιτήρηση των θαλάσσιων συνόρων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, για αποτροπή της λαθρομετανάστευσης αλλά και για διάσωση ανθρώπινων ζωών που κινδυνεύουν, καταλήγει η ανακοίνωση.