Ο κ. Παπαδόπουλος διαβεβαίωσε πως το ΔΗΚΟ θα προσπαθήσει με κάθε τρόπο να ενισχύσει τις προσπάθειες βελτίωσης και αναβάθμισης αυτών των υποδομών, ώστε να μπορέσει να κρατηθεί σε υψηλά επίπεδα φροντίδας και νοσηλείας και να συνεχίσει να παραμένει ένα νοσηλευτικό κέντρο σημείο αναφοράς για όλη την Κύπρο.
“Όσοι έχουμε ζήσει από πρώτο χέρι τη νοσηλεία και τη φροντίδα το Μάκαρειου Νοσοκομείου”, ανέφερε, “δεν μπορούμε να μιλάμε παρά με συγκίνηση και ευγνωμοσύνη. Για όλους τους γιατρούς τους νοσηλευτές και τους λειτουργούς του Μακαρείου, για το πάρα πολύ δύσκολο έργο, που προσπαθούν να φέρουν εις πέρας, κάτω από αντίξοες συνθήκες και οφείλουμε όλοι να αναγνωρίσουμε πως αυτές οι υπηρεσίες νοσηλείας, που προσφέρουν -δεν είναι μόνο πολύτιμες και αποτελεσματικές- είναι πάνω από όλα υπηρεσίες αγάπης προς τα παιδιά μας”.