Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Η 5η Σύνοδος της Κοινωνίας των Πολιτών που συνήλθε σήμερα καλεί το κράτος να προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για προώθηση των θεμάτων που αναφέρονται σε αυτό ώστε οι εθελοντικές/μη κυβερνητικές οργανώσεις να έχουν όλα τα απαραίτητα εφόδια για να συνεχίσουν το σημαντικό έργο το οποίο επιτελούν.

Σε υπόμνημα που εγκρίθηκε κατά τις εργασίες της Συνόδου οι εκπρόσωποι των οργανώσεων, “δεσμεύονται με τη σειρά τους, ενώπιον της παρούσας Συνόδου, να συνεχίσουν να εργάζονται με όλες τους τις δυνάμεις για την εξυπηρέτηση του ανθρώπου και της κοινωνίας”.

Όπως αναφέρει δελτίο Τύπου, “είναι σημαντικό να τονιστεί ότι, μέσα από αυτή την πρωτοβουλία του ΠΣΣΕ, δόθηκε η ευκαιρία σε 56 εκπρόσωπους των διαφόρων τομέων δραστηριότητας των εθελοντικών/μη κυβερνητικών οργανώσεων, οι οποίοι είχαν την ιδιότητα του `βουλευτή` της Συνόδου της Κοινωνίας των Πολιτών, να κάνουν προφορικές τοποθετήσεις στη βάση του Υπομνήματος, στην παρουσία των αρμόδιων αξιωματούχων του κράτους. Καταληκτικά, η 5η Σύνοδος της Κοινωνίας των Πολιτών”.

Γ. Ομήρου: Προς όφελος του συνόλου ο Εθελοντισμός

«Η σημερινή σύνοδος αποτελεί μια νέα, συμπληρωματική πρωτοποριακή πρωτοβουλία του Παγκύπριου Συντονιστικού Συμβουλίου Εθελοντισμού και στόχος της ειδικής αυτής Συνόδου είναι να αναδείξει το βαθμό της σχέσης μεταξύ των οργανώσεων και του ευρύτερου δημόσιου τομέα και να εντοπιστούν τα αδύνατα σημεία με στόχο τη βελτίωση τους, αλλά και τα δυνατά σημεία αυτής της σχέσης, ώστε να ενισχυθεί ακόμη περισσότερο η σχέση του κράτους στην ευρύτερή του έννοια με τον εθελοντικό τομέα προς όφελος του κοινωνικού συνόλου», δήλωσε στο χαιρετισμό του. ο Πρόεδρος της Βουλής.

Όπως ανέφερε, βασικό εργαλείο της συνόδου είναι το Υπόμνημα της 5ης Συνόδου της Κοινωνίας των Πολιτών, ένα ιδιαίτερα μελετημένο έγγραφο, το οποίο όπως είπε, θα αποτελέσει τη βάση και θα δώσει το έναυσμα για ένα ζωντανό διάλογο, ο οποίος θα ολοκληρωθεί με την έγκρισή του, ώστε στη συνέχεια να αποτελέσει τον οδικό χάρτη για τις επόμενες ενέργειες στον τομέα αυτό.

Υπ. Εργασίας: Καθημερινός μας στόχος η βελτίωση του Σχεδίου Κρατικών Ενισχύσεων 

Χαιρετισμό στη Σύνοδο απηύθυνε και η Υπ. Εργασίας, μέσω του Γενικού Διευθυντή του Υπουργείου Ανδρέα Ασσιώτη.

Όπως τόνισε το Υπουργείο Εργασίας εργάζεται καθημερινά με στόχο τη βελτίωση του Σχεδίου Κρατικών Ενισχύσεων και προσαρμογή του στις νέες απαιτήσεις και ανάγκες του κράτους, αλλά και των διαφόρων φορέων που επιχορηγούνται από αυτό.

«Το Υπουργείο Εργασίας, Πρόνοιας και Κοινωνικών Ασφαλίσεων θα συνεχίσει να είναι στη διάθεση των Μη Κυβερνητικών Οργανώσεων και των Εθελοντών για να παρέχει την κάθε αναγκαία τεχνική ή/και οικονομική στήριξη, ώστε μαζί να εξεύρουμε λύσεις για τα προβλήματα που ταλανίζουν την κυπριακή κοινωνία. Αναμένουμε τα αποτελέσματα και πορίσματα της Συνόδου, τα οποία θα επεξεργαστούμε με κάθε σοβαρότητα», ανέφερε.