Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Συνεχίζεται το πρόγραμμα επανεκπαίδευσης του προσωπικού της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, στο οποίο κλήθηκαν να παρακολουθήσουν πυροσβέστες από όλους τους Σταθμούς της Κύπρου, συμπεριλαμβανομένων και των Σταθμών Αεροδρομίων.

Σε ανακοίνωσή της, η Πυροσβεστική Υπηρεσία αναφέρει πως η Σχολή της ανέστειλε τη λειτουργία της εδώ και αρκετό καιρό, λόγω της έλλειψης προσωπικού και της απουσίας νεοσυλλέκτων.

“Η Διεύθυνση της Πυροσβεστικής, αξιολογώντας και ιεραρχώντας την εκπαίδευση, ως τον ακρογωνιαίο λίθο για την επιτυχία της αποστολής της Υπηρεσίας, απέσπασε εκπαιδευτές από τους Πυροσβεστικούς Σταθμούς, οι οποίοι επιπρόσθετα με τα καθήκοντα τους στους Σταθμούς ασχολούνται και με την εκπαίδευση των σπουδαστών στην Σχολή”, σημειώνει.

Την περίοδο αυτή εκτελούνται τετραήμερα προγράμματα με θέμα τη συμπεριφορά της πυρκαγιάς σε κλειστούς χώρους.