Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Ώρα οκτώ το πρωί. 

Τα οχήματα στον αυτοκινητόδρομο Λεμεσού-Λευκωσίας έχουν σχηματίσει και πάλι ουρά αρκετών χιλιομέτρων 

Το ίδιο σκηνικό καθημερινά, αφού η τρίτη λωρίδα κυκλοφορίας που έχει κατασκευαστεί πρόσφατα στην είσοδο της Λευκωσίας δεν έχει λύσει το πρόβλημα, με αποτέλεσμα να συνεχίζεται η ταλαιπωρία χιλιάδων οδηγών 

Ούτε η παρουσία αστυνομικών στα φώτα Καλησπέρα μειώνει το πρόβλημα. Απλά το περιορίζει στην είσοδο της Λευκωσίας με τις ατελείωτες ουρές των αυτοκινήτων να αρχίζουν να σχηματίζονται στις λεωφόρους Λεμεσού και Αθαλάσσης.

Για να φτάσει κάποιος στη δουλειά του το πρωί χρειάζεται μία με δύο ώρες, ενώ το ίδιο πρόβλημα με τις ουρές οχημάτων υπάρχει και κατά τις απογευματινές ώρες 

Υπουργείο Μεταφορών και Τροχαία δηλώνουν πως μόνο διορθωτικές κινήσεις μπορούν να γίνουν στο παρόν στάδιο, αφού λόγω οικονομικής κρίσης οι όποιοι σχεδιασμοί έχουν μπει προσωρινά στα συρτάρια 

«Λόγω οικονομικής κρίσης δεν έχουν προχωρήσει και μιλώ πχ για τον κόμβο παρά την λεωφόρο Σταυρού, μιλώ για τον κόμβο παρά τα φώτα Ορφανίδη. Θα ξανασυζητήσουμε αυτά τα μέτρα και ελπίζουμε σύντομα να μπορέσουμε να τα υλοποιήσουμε και όταν λέω σύντομα δεν εννοώ ούτε το 16 ούτε το 17 εννοώ το 2018 και μετά να μπορέσουμε να έχουμε αυτά τα έργα», ανέφερε ο Γενικός Διευθυντής του Υπουργείου Μεταφορών, Αλέκος Μιχαηλίδης.  

«Να το δούμε, να το μελετήσουμε, νομίζω ότι ίσως το απόγευμα να μην υπάρχει τόσο μεγάλο παράβλημα, θα μιλήσουμε και με τα δημόσια έργα να δούμε πως μπορούν να ρυθμιστούν τα φώτα τροχαίας», είπε ο Διευθυντής της τροχαίας, Γιαννάκης Χαραλάμπους. 

Και προτρέπουν τους οδηγούς που δεν σκοπεύουν να μεταβούν στο κέντρο της Λευκωσίας να χρησιμοποιούν το οδικό δίκτυο προς τον κυκλικό κόμβο του ΓΣΠ, αλλά και παράδρομους, ώστε να μειώνεται η τροχαία κίνηση στις λεωφόρους Λεμεσού και Αθαλάσσης.