Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Το ραντεβού για τους ιδιοκτήτες κατοικίδιων ζώων αλλά και εκείνων που θέλησαν να υιοθετήσουν αδέσποτα ήταν από το πρωί στον Δημοτικό Κήπο Λευκωσίας. Το πρόγραμμα Λευκωσιάζω σε συνεργασία με το καταφύγιο αδέσποτων ζώων paws είχε φροντίσει για την αρτιότητα της εκδήλωσης, την οποία απόλαυσαν μεγάλοι, μικροί αλλά κυρίως τετράποδοι επισκέπτες. 

Στην εκδήλωση έδωσαν το παρόν τους οι επίτροποι Εθελοντισμού και Περιβάλλοντος, οι οποίοι ανακοίνωσαν την έναρξη δύο παράλληλων εκστρατειών. 

ην πρώτη κατάθεση στο κοινό ταμείο έκανε ο Υπουργός Γεωργίας, ύψους 10 χιλιάδων Ευρώ. Τα έσοδα της εκδήλωσης θα δοθούν προς όφελος των ζώων. 

Στο σημείο οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να δηλώσουν τα κατοικίδιά τους για συμμετοχή σε διάφορες δραστηριότητες αλλά και να πάρουν χρήσιμες πληροφορίες για την φροντίδα τους. Παράλληλα υπήρχαν αδέσποτα σκυλάκια και γατάκια, προς υιοθεσία. Οι υιοθεσίες συνεχίζονται αύριο, σε ανάλογη εκδήλωση, στη Λεωφόρο Αγλατζιάς στην Αγλατζιά.