Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Συναγερμός έχει σημάνει καθώς 70χρονος Ολλανδός τουρίστας που βρισκόταν για διακοπές στην Κω, εμφάνισε συμπτώματα βαρύτατης λοιμώδους μεταδοτικής ασθένειας και οι γιατροί φοβούνται για το ενδεχόμενο χολέρας.

Ο Ολλανδός μεταφέρθηκε στην Αθήνα και εισήχθη για νοσηλεία στη ΜΕΘ μεγάλου ιδιωτικού νοσοκομείου της Αθήνας .

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο 70χρονος, ο οποίος, εκδήλωσε συμπτώματα που παρέπεμπαν σε γαστρεντερίτιδα. Ωστόσο, η κατάστασή του παρουσίασε βαρύτατες επιπλοκές, γεγονός που κινητοποίησε τους γιατρούς ώστε να διερευνήσουν το ενδεχόμενο χολέρας.

Ο Σωτήρης Τσιόρδας καθηγητής ιατρικής του ΚΕΕΛΠΝΟ επιβεβαίωσε ότι υπάρχουν φόβοι για χολέρα, καθώς ο Ολλανδός έχει σοβαρό διαρροϊκό σύνδρομο.

Όπως ανέφερε στο Ιράκ υπάρχει επιδημία χολέρας και ένας όγκος μεταναστών που μεταβένει στην Ελλάδα φτάνει από το Ιράκ.