Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Ο Υπουργός Παιδείας, ο οποίος επισκέφθηκε σήμερα σχολεία στην πόλη και επαρχία Λάρνακας, είπε πως η σχολική μας χρονιά αρχίζει ομαλά, είναι όλα μας τα σχολεία πολύ καλά στελεχωμένα, τα βιβλία έχουν ήδη δοθεί στους μαθητές μας, ενώ οι υποδομές βρίσκονται σε πολύ καλή κατάσταση.

«Επιλέξαμε» συνέχισε, «να επισκεφθούμε σήμερα σχολεία στα οποία γίνονται ακόμη έργα και βλέπουμε με τα μάτια μας ότι αυτά τα έργα είναι απομονωμένα και δεν επηρεάζουν την ομαλή λειτουργία των σχολείων. Σ’ αυτές τις περιπτώσεις βέβαια συστήνουμε σ’ όλο τον εκπαιδευτικό κόσμο και στους μαθητές μας λίγη υπομονή για την ολοκλήρωση των έργων όχι διότι αυτά καθ’  αυτά τα έργα προκαλούν δυσκολία στην ομαλή λειτουργία των σχολείων, αλλά διότι με την παράδοση των νέων κτιρίων σίγουρα θα αναβαθμιστεί πολύ η ποιότητα ζωής εκπαιδευτικών και μαθητών μέσα στο σχολείο».

Αναφερόμενος στο θέμα των υψηλών θερμοκρασιών στις τάξεις που ήγειραν μαθητές, ο κ. Καδής είπε πως πρόκειται για ένα ευρύτερο ζήτημα που απασχολεί ιδιαίτερα το Υπουργείο. Προσπαθούμε, είπε, με τα μέσα που διαθέτουμε αυτή τη στιγμή και με καλό αερισμό στις αίθουσες να περιορίσουμε το πρόβλημα.

Το ζήτημα της εγκατάστασης κλιματισμού στα σχολεία, κατέληξε ο κ. Καδής, είναι τεράστιο ζήτημα με πάρα πολύ μεγάλες διαστάσεις από πλευράς κόστους και αντιλαμβάνεστε δεν είναι τόσο εύκολο αυτή τη στιγμή να αποφασιστεί κάτι τέτοιο.