Διαδέχονται η μία την άλλη οι υποθέσεις που διερευνώνται εναντίον λειτουργών της δημόσιας υγείας .Γονείς κατήγγειλαν πως επισκέφθηκαν το τμήμα πρώτων βοηθειών του γενικού νοσοκομείου Πάφου με το δίχρονο αγόρι τους να έχει πρησμένο πόδι.
Σύμφωνα με την καταγγελία οι επί καθήκοντι ιατροί υπέβαλαν το παιδί σε ακτινογραφία η οποία δεν κατέδειξε στραμπούληγμα η σπάσιμο και παρά την διαπίστωση αυτή , τοποθέτησαν το πόδι του αγοριού σε νάρθηκα. Το αγοράκι την επόμενη μέρα συνέχισε να έχει αφόρητους πόνους και έτσι παραπέμφθηκε σε ορθοπεδικό και στην παιδιατρική κλινική του νοσοκομείου όπου διαπιστώθηκε ότι έφερε 3 στίγματα από τσιμπήματα ή δάγκωμα και είχε περάσει σε στάδιο μόλυνσης. Οι ιατροί άμεσα του χορήγησαν την απαραίτητη φαρμακευτική αγωγή. Ο διευθυντής του Νοσοκομείου Σπύρος Γεωργίου αναφέρθηκε στα γεγονότα λέγοντας πως διεξάγεται έρευνα για το περιστατικό και από πλευράς της διεύθυνσης του νοσοκομείου.
«Δεν λέχθηκε ούτε από τους γονείς ότι υπήρξε αυτή η πιθανότητα και πήγε αμέσως στο ότι προφανώς υπήρχε κάποιο στραμπούληγμα. Ο νάρθηκας που του τοποθετήθηκε δεν υπήρχε θέμα λάθους , η ακινητοποίηση του ποδιού δεν δημιουργούσε οποιοδήποτε πρόβλημα», ανέφερε.
Η γενική διευθύντρια του Υπουργείου Υγείας ερωτηθείς για το περιστατικό αρκέστηκε απλά να αναφέρει πως έχει διαταχθεί διοικητική έρευνα. «Έχουμε δώσει οδηγίες και έχει ανοιχτή διοικητική έρευνα μόλις έχουμε το πόρισμα αυτής της διοικητικής έρευνας εμείς θα το ανακοινώσουμε»
Το τι δάγκωσε η τσίμπησε το αγόρι όπως επίσης και γιατί δεν ,μπορούσε να διαπιστωθεί από την πρώτη στιγμή από τους ιατρούς είναι ερωτήματα τα οποία θα απαντηθούν μέσα από την διοικητική έρευνα. Την ίδια ώρα τα απανωτά περιστατικά και καταγγελίες εναντίον λειτουργών της δημόσιας Υγείας σχολίασε και η Αναπληρώτρια Πρόεδρος Επιτροπής Υγείας Βουλής Στέλλα Κυριακίδου .
«Ο πήχης πρέπει να είναι πάρα πολύ ψηλά όσο αφορά τα θέματα υγείας . Δεν μπορούμε να δεχόμαστε εκπτώσεις για την ποιότητα των υπηρεσιών υγείας αλλα ούτε στον δημόσιο ούτε και στον ιδιωτικό τομέα», ανέφερε.
Σύμφωνα με πληροφορίες αύριο σπεύδει στο γενικό νοσοκομείο Πάφου ο διευθυντής των Ιατρικών υπηρεσιών Πέτρος Μάτσας.
Νωρίτερα
Οι γιατροί, σύμφωνα με την καταγγελία τους, διέγνωσαν πως το πρήξιμο προήλθε από στραμπούληγμα και έβαλαν το πόδι του παιδιού σε νάρθηκα. Τα στιμπήματα στο πόδι του παιδιού, διέγνωσαν στη συνέχεια γιατροί στο παιδιατρικό τμήμα, όπου μεταφέρθηκε για νοσηλεία, με αποτέλεσμα να αλλάξει θεραπεία και να του χορηγηθεί αντιβίωση.
Οι γονείς του παιδιού με καταγωγή από τη Συρία και τη Ρουμανία, μόνιμοι κάτοικοι Πάφου ζήτησαν να πάρουν εξιτήριο υπογράφοντας σχετικό έγγραφο και κατήγγειλαν την υπόθεση στο Υπουργείο Υγείας, το οποίο διέταξε έρευνα για να διαπιστωθεί γιατί δεν έγινε η σωστή διάγνωση στο Τμήμα Επειγόντων όπου μεταφέρθηκε αρχικά το παιδάκι.
Μιλώντας στο Μέρα Μεσημέρι ο διευθυντής του Γενικού Νοσοκομείου Πάφου Σπύρος Γεωργίου, δήλωσε πως το παιδάκι μεταφέρθηκε στις πρώτες βοήθειες, και αρχικά φαινόταν πως επρόκειτο για στραμπούληγμα. Οι γιατροί εξήγησε, έβγαλαν ακτινογραφίες, από τις οποίες δε φάνηκε οποιοδήποτε σπάσιμο και θεώρησαν σωστό να μπει νάρθηκας για ακινητοποίηση του ποδιού, και παραπέμφθηκε στους ορθοπεδικούς. Εκεί, έγιναν αντιληπτά δυο - τρια στίγματα, στο ποδι του παιδιού. Άρχισε όπως είπε η θεραπεία για το παιδάκι, πήγε καλά και οι γονείς του τη Δευτέρα θεώρησαν ότι δε μπορούν να μείνουν άλλο στο νοσοκομείο, διότι δεν είχαν και κάρτα νοσηλείας.
Ερωτηθείς γιατί δεν έγιναν αντιληπτά τα τσιμπήματα, ο κ. Γεωργίου, είπε ότι η τοποθέτηση του νάρθηκα δεν ήταν λάθος, αφού η ακινητοποίηση του ποδιού δεν δημιουργούσε οποιοδήποτε πρόβλημα.
Η κάθε περίπτωση στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών είπε ο κ. Γεωργίου αντιμετωπίζεται ξεχωριστά. Υπάρχει όμως ένα πρόβλημα, αφού όπως είπε το 30% των επισκεπτών είναι ξένοι και υπάρχει πρόβλημα συνεννόησης. Δεν δικαιολογώ είπε ο κ. Γεωργίου τη συγκεκριμένη περίπτωση, όμως συμβαίνει.
Θα μελετήσουμε είπε, το τι έχει συμβεί, για να δουμε που και αν υπήρξε οποιοδήποτε λάθος από συγκεκριμένους συναδέλφους.