Επίσημη πρώτη σήμερα σε όλα τα σχολεία Μέσης Εκπαίδευσης. Το πρώτο κουδούνι ήχησε για 45.375 μαθητές, μία μέρα μετά την προγραμματισμένη ημερομηνία, λόγω της σκόνης που επηρέαζε την Κύπρο.
Η πρώτη μέρα κύλησε ομαλά και χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα. Συνολικά φέτος λειτουργούν 114 σχολικές μονάδες, στις οποίες συμπεριλαμβάνονται 64 Γυμνάσια, 38 Λύκεια, 7 εξατάξια σχολεία, με γυμνασιακό και λυκειακό κύκλο, και 5 Εσπερινά Γυμνάσια Λύκεια.
Στην Τεχνική και Επαγγελματική Εκπαίδευση, φέτος θα λειτουργήσουν 11 Τεχνικές Σχολές παγκύπρια, 2 Εσπερινές Τεχνικές Σχολές και 2 Τεχνικές Σχολές, οι οποίες λειτουργούν σε Λύκεια.
Στις τεχνικές σχολές θα φοιτήσουν 5.000 μαθητές, αριθμός αυξημένος κατά 250 μαθητές σε σχέση με πέρσι, κάτι που ικανοποιεί ιδιαίτερα το Υπουργείο Παιδείας.
Όπως δήλωσε ο Υπουργός Παιδείας Κώστας Καδής, "ένα θετικό ξεκίνημα την πρώτη μέρα στα σχολεία. Η συντριπτική πλειονότητα των βιβλίων έχει φτάσει, με ελάχιστες εξαιρέσεις. Ακόμη και αυτά τα βιβλία παραλαμβάνονται αυτές τις μέρες, αλλά είναι στη διάθεση εκπαιδευτικών και μαθητών σε ηλεκτρονική μορφή"..
Ο Υπουργός Παιδείας περιόδευσε σήμερα σε σχολεία και ευχήθηκε σε μαθητές και εκπαιδευτικούς καλή σχολική χρονιά.
Μιλώντας από το Λύκειο του Αποστόλου Μάρκου στον Αρχάγγελο, ο Κώστας Καδής ανέφερε πως το πρόγραμμα σίτισης έχει διευρυνθεί για φέτος, ωστόσο θα αρχίσει να εφαρμόζεται από τον Οκτώβριο, καθώς θα πρέπει πρώτα να καταγραφούν οι αριθμοί των μαθητών που χρειάζονται στήριξη.
Παράλληλα εξετάζεται και επιπρόσθετη ενίσχυση των δικαιούχων, αναλόγως των ειδικών αναγκών:
"Θα παρέχεται λοιπόν το πρόγευμα, που στην περίπτωση της Μέσης Εκπαίδευσης θα είναι διευρυμένο. Και από κει και πέρα στήριξη και σε άλλα επίπεδα. Παροχή Η/Υ στη Β Λυκείου".
Για την περίοδο, μέχρι και την εφαρμογή του προγράμματος σίτισης, ορισμένα σχολεία έχουν αναλάβει πρωτοβουλία για την σίτιση των μαθητών τους.
Πρεμιερα στη φετινή σχολική χρονιά, και για το νέο ωρολόγιο πρόγραμμα που βάζει τέλος στο θεσμό του Ενιαίου Λυκείου, με την εφαρμογή του στην πρώτη Λυκείου. Κανονικά συνεχίζουν οι μαθητές Δευτέρας και Τρίτης.
Ικανοποίησή για την ομαλή λειτουργία των σχολείων,και την επανεργοδότηση της πλειοψηφίας των έκτακτων εκπαιδευτικών, εξέφρασε με ανακοίνωσή της και η ΟΕΛΜΕΚ.