Στο κατεχόμενο Δίκωμο, και στην Παναγία των Περβολιών βρέθηκαν σήμερα 500 περίπου Δικωμίτες.
Οι πρόσφυγες της περιοχής επέστρεψαν σήμερα στο υπό κατοχή χωριό τους για να προσευχηθούν ομαδικά για τη μέρα που η Εκκλησία γιορτάζει το γενέσιον της Υπεραγίας Θεοτόκου, στις 28 Σεπτεμβρίου. Τότε ήταν που γινόταν και το μεγάλο πανηγύρι στο χωριό.
Κατά τη διάρκεια του Εσπερινού, προέστη ο Μητροπολίτης Κυρηνείας Χρυσόστομος, και αναπέμφθηκε δέηση για τη διακρίβωση της τύχης των αγνοουμένων του Δικώμου και τελέστηκε μνημόσυνο στη μνήμη των ηρωικώς πεσόντων Δικωμιτών κατά τη διάρκεια της Τουρκικής Εισβολής και των θανόντων Δικωμιτών στην προσφυγιά.
Οι πρόσφυγες, συγκινημένοι παρακολούθησαν τη Θεία Λειτουργία, και λιτάνευσαν την εικόνα της Μεγαλόχαρης. Κατά την περιδιάβασή τους στο χωριό τους, πέρασαν και από τα σπίτια τους, όπου διάμένουν ή Τουρκοκύπριοι ή έποικοι. Κάποιοι τους άνοιξαν για να μπουν, κάποιοι όχι....