Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Για πρώτη φορά μετά από σαράντα ένα χρόνια, θα ακουστούν και πάλι χριστιανικοί ύμνοι στην εκκλησία του Αρχαγγέλου Μιχαήλ στη κατεχόμενη Γιαλούσα, σε θεία λειτουργία προϊσταμένου του επισκόπου Καραπασίας Χριστοφόρου. 

Μετά από πολλές προσπάθειες, οι κατοχικές αρχές άναψαν πράσινο φως στις τοπικές αρχές της κοινότητας, και αύριο Κυριακή οι πρόσφυγες Γιαλουσίτες αλλά και σύσσωμοι οι Καρπασίτες προσκαλούνται να βρεθούν στον πανηγυρίζοντα ναό, όπως ανέφερε ο κοινοτάρχης Γιαλούσας Παναγιώτης Χατζηπαντελής. 

Ο κοινοτάρχης ανέφερε ότι “έχει εξασφαλιστεί άδεια για να μπορέσουμε να λειτουργηθούμε εκεί στον πανηγυρίζοντα ναό και να παρακαλέσουμε για την ειρήνη στον τόπο”. 

Ομάδα Γιαλουσιτών βρέθηκε χθες στην κατεχόμενη εκκλησία, την οποία για χρόνια οι εισβολείς είχαν μετατρέψει σε τζαμί. 

Πέταξαν τα σκουπίδια που ήταν μαζεμένα στο εσωτερικό του ναού και καθάρισαν τον χώρο, ώστε να υποδεχθεί τους πιστούς. 

Ο Παναγιώτης Χατζηπαντελής δήλωσε ότι “Βάλαμε όλες τις δυνάμεις μας με την βοήθεια του Αγίου καθαρίσαμε το ναό, ήταν μία τεράστια δουλεία που είχε γίνει μπορέσαμε μέσα σε λίγες ώρες, να κάνουμε ένα μικρό θαύμα”. 

Η συγκίνηση ήταν μεγάλη, ενώ με την ολοκλήρωση της προσπάθειας οι παρευρισκόμενοι έψαλαν το απολυτίκιο του Αρχαγγέλου Μιχαήλ μέσα στην καθαρή πλέον εκκλησία. 

Απόψε τοποθετούνται στο τέμπλο της εκκλησίας οι εικόνες, ενώ Κοινοτικό Συμβούλιο Γιαλούσας, Εκκλησιαστική Επιτροπή και Σύνδεσμος Γιαλουσιτών, έχουν προβεί σε διευθετήσεις ώστε πιστοί να μεταφερθούν στην κατεχόμενη κωμόπολη και με λεωφορεία, αφού δηλώσουν συμμετοχή. 

 (Πληροφορίες στα τηλέφωνα 99621332 - 99357650)

Νωρίτερα

Μετά από 41 χρόνια τελείται αύριο Κυριακή θεία λειτουργία στον Ιερό Ναό Αρχαγγέλου Μιχαήλ στην κατεχόμενη Γιαλούσα, με την ευκαιρία της εορτής του στις 6 Σεπτεμβρίου.

 

Image removed.

Ο κοινοτάρχης της Γιαλούσας Παναγιώτης Χατζηπαντελής, μέσα από τον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook προσκαλεί τους Γιαλουσίτες στη λειτουργία αύριο: 

"Πραγματικά είναι μεγάλη η συγκίνηση μου, γιατί μετά απο πολλές προσπάθειες που κάναμε τα τελευταία χρόνια, θα μπορέσουμε να λειτουργηθούμε στον Πανηγυρίζοντα Ναό του Αρχαγγέλου Μιχαήλ στην όμορφη μας Γιαλούσα, μετά απο 41 ολόκληρα χρόνια. Καλώ όλους τους Γιαλουσίτες όπου και αν βρίσκονται ότι άλλο και να έχουν την ερχόμενη Κυριακή (06/09/)να το αφήσουν για λίγο και να μεταβούμε ειρηνικά και ήσυχα να προσευχηθούμε στον Άγιο μας να δώσει Ειρήνη και ελευθερία στον τόπο μας".

Image removed.

Χθες ο Κοινοτάρχης της Κοινότητας και άλλοι μετέβησαν στη Γιαλούσα για να καθαρίσουν την εκκλησία ώστε όλα να είναι έτοιμα για τον αυριανό εκκλησιασμό.

Image removed.

Image removed.

Image removed.

Image removed.

Της Θείας Λειτουργίας θα προστεί ο Επίσκοπος Καρπασίας Χριστόφορος ενώ θα συνλειτουργήσουν ο ιερέας της Αγίας Τριάδας και ο ιερέας που πριν από την τουρκική εισβολή ήταν ιεροδιάκονος στην εκκλησία.

Η Θεία Λειτουργία θα αρχίσει στις 8 το πρωί και θα τελειώσει γύρω στις έντεκα.

 

Image removed.

Image removed.

Έχουν δρομολογηθεί 4 οργανωμένα λεωφορεία και για κρατήσεις θέσεων αυτά είναι τα τηλέφωνα ανάλογα με την πόλη σας:

 

Λευκωσία-Λεμεσό-Πάφο: κα. Ελένη Φελλούκα 99 62 13 32

Λάρνακα & ελεύθερη Αμμόχωστο: Γιώργος Μαλακουνίδης 99 63 40 60 ή Μαρία Χατζημιχαήλ 99 357650

Αρκετοί εκτοπισμένοι της κοινότητας θα μεταβούν εκεί με τα δικά τους οχήματα.