Τη Δευτέρα στις 12 το μεσημέρι αναμένεται να παραλάβει ο Υπουργός Υγείας, Γιώργος Παμπορίδης, το πόρισμα της διοικητικής έρευνας που διέταξε για το θάνατο του νεογνού στο Γενικό Νοσοκομείο Πάφου, και την μη διάγνωση της δίδυμης κύησης.
Αντικείμενο της έρευνας αποτελούν η μη τήρηση του ιατρικού πρωτοκόλλου για την περίπτωση της νεαρής μητέρας, ηλικίας 22 ετών, αλλά και ευρύτερα οι διαδικασίες τοκετού στα κρατικά νοσηλευτήρια.
Να υπενθυμίσουμε ότι σύμφωνα με το πόρισμα της νεκροτομής που διενήργησαν οι τρεις ιατροδικαστές στη σορό του νεογνού, ο θάνατος επήλθε στο διάστημα της γέννας.
Από αυτή την υπόθεση, τέθηκε σε διαθεσιμότητα η συμβασιούχος γυναικολόγος που παρακολουθούσε την νεαρή μητέρα, και αναμένεται να υπάρξουν και άμεσα αποτελέσματα που αφορούν τις αστυνομικές έρευνες για την υπόθεση.