Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Μετά το πέρας της σύσκεψης, ο Αστυνομικός Διευθυντής Λεμεσού, Κύπρος Μιχαηλίδης, ανέφερε πως το μήνυμα που η Αστυνομία και οι διευθύνσεις των σχολείων στέλνουν είναι ότι θα καταβληθεί κάθε προσπάθεια ώστε όλα να κυλήσουν ομαλά τη νέα σχολική χρονιά και πως θα υπάρξει συνεργασία όλων των αρμόδιων φορέων για την αντιμετώπιση των όποιων προβλημάτων που τυχών να παρουσιαστούν.

«Προγραμματίζουμε να κάνουμε διαταγές επιχειρήσεων παραμονές της έναρξης της σχολικής χρονιάς, έτσι ώστε να αποφευχθούν κάποια κρούσματα που παρατηρήθηκαν στο παρελθόν, όπως διάφορες αντικοινωνικές εκδηλώσεις που ξεφεύγουν των ορίων, κάποια πρόσωπα που οχλαγωγούν είτε εντός των αυλών ή των χώρων πέριξ των σχολείων», είπε ο κ. Μιχαηλίδης, προσθέτοντας ότι θα αυξηθούν τις μέρες αυτές οι περιπολίες γύρω από τα σχολεία.

Επίσης, πρόσθεσε, με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς θα είναι έντονη η παρουσία αστυνομικών της τροχαίας, σε μια προσπάθεια, αφενός να ελέγξουν την τροχαία κίνηση και την ασφαλή διακίνηση των μαθητών από και προς τα σχολεία τους και αφετέρου, «να αποτρέψουμε μαθητές από τη διάπραξη των όποιων τροχαίων παραβάσεων».

Ως Αστυνομία, είπε ο Κύπρος Μιχαηλίδης, «έχουμε ακούσει με μεγάλη προσοχή τις εισηγήσεις και σχόλια των διευθυντών, όσον αφορά τη λειτουργία των σχολείων, ιδιαίτερα στο θέμα της ασφάλειας και έχουμε λάβει μια σειρά από αποφάσεις και μέτρα τα οποία θα ληφθούν στην πορεία έτσι ώστε να κυλήσουν όλα ομαλά, να μην υπάρξει το παραμικρό πρόβλημα και να υπάρχει μια ειρηνική συνύπαρξη των μαθητών, των καθηγητών, της αστυνομίας και της κοινωνίας γενικότερα και να επικρατήσει τάξη και ασφάλεια στην Επαρχία Λεμεσού».

Σημαντικό κομμάτι στην όλη προσπάθεια θεωρείται η συνέχιση των διαλέξεων που γίνονται από την Αστυνομία σε σχολεία, με στόχο την επιμόρφωση των μαθητών σε θέματα που αφορούν την πρόληψη τροχαίων ατυχημάτων,  τα ναρκωτικά, τη βία στα γήπεδα κ.α.  

«Έχουμε ήδη βρει σημαντική κατανόηση από πλευράς μαθητών από τις προηγούμενες διαλέξεις και έχουμε παιδιά τα οποία μας τιμούν και που μας έχουν εντυπωσιάσει με τη σοβαρότητα που τους διακατέχει», ανέφερε ο Αστυνομικός Διευθυντή Λεμεσού.

Είπε, επίσης, πως την εβδομάδα που διανύουμε πραγματοποιείται εκστρατεία για πρόληψη των παραβάσεων από οδηγούς επαγγελματικών οχημάτων «σε μια προσπάθεια να είμαστε έτοιμοι ώστε με την έναρξη της σχολικής χρονιάς, τόσο τα λεωφορεία, τα ταξί ή άλλα μέσα μαζικής μεταφοράς υ να βρίσκονται σε τέτοια κατάσταση ώστε να αποφύγουμε ανεπιθύμητο περιστατικό, όπως τροχαίο δυστύχημα ή οτιδήποτε άλλο».

Από την πλευρά του, ο Εκπρόσωπος του Συνδέσμου Διευθυντών Μελής Νικολαΐδης είπε πως αυτό που προέχει είναι η ασφάλεια των παιδιών και ότι τα φαινόμενα της παραβατικότητας αφορούν μόνο ένα μικρό αριθμό μαθητών, που θα μπορούσαν να προληφθούν.

Αυτή είναι η πρώτη από μια σειρά συναντήσεων που προγραμματίζει η ΑΔΕ Λεμεσού στο πλαίσιο έναρξης της νέας σχολικής χρονιάς, καθώς θα ακολουθήσουν συσκέψεις με τις Σχολικές Εφορείες και τους Συνδέσμους Γονέων.