Το σωματείο Αδούλωτη Κερύνεια καλεί τους απόδημους, κατά το επικείμενο συνέδριό τους, να απαιτήσουν απαντήσεις σε δύο ερωτήματα: πρώτον κατά πόσον αξιοποιείται πλήρως, δεόντως και αποτελεσματικά από την εκάστοτε κυπριακή Κυβέρνηση η δυνατότητα που έχουν οι απόδημοι να επιτελούν σοβαρό διπλωματικό έργο υπέρ των δικαίων της Κυπριακής Δημοκρατίας και του κυπριακού Ελληνισμού και δεύτερο σε ποιο βαθμό η επίσημη κυβερνητική πολιτική τους επιτρέπει να κάνουν όσα έχουν τη δυνατότητα να κάνουν για την Κύπρο.
Παράλληλα ζητά από τους απόδημους να ζητηθεί, μέσω συζήτησης, ο τερματισμός των συνομιλιών για διζωνική δικοινοτική ομοσπονδία και να επανατοποθετηθεί το Κυπριακό ως θέμα εισβολής και κατοχής με στόχο την απελευθέρωση.
Σε ανοικτή επιστολή προς τους απόδημους, το σωματείο τους καλωσορίζει, λέγοντας ότι αποτελούν “μια σοβαρή εμπροσθοφυλακή” και πρεσβευτές των δικαίων του κυπριακού Ελληνισμού.