Χθες το βράδυ ο Πρωθυπουργός επικοινώνησε με την Άγκελα Μέρκελ στον απόηχο της καχυποψίας που δημόσια είχε εκφράσει ο εκπρόσωπος της καγκελαρίας. Η κ.Μέρκελ κατά πληροφορίες εξέφρασε στον κ.Τσίπρα τον προβληματισμό Σόιμπλε ότι δεν πρέπει να κλείσει στο πόδι η συμφωνία και δεν δίστασε να πει στον Πρωθυπουργό: «δεν θα πάθετε και τίποτα με ένα δάνειο-γέφυρα».
«Δεν θα δεχθώ καμία παρέκκλιση από όσα έχουν συμφωνηθεί στην Σύνοδο Κορυφής της 12ης Ιουλίου» της απάντησε ο κ.Τσίπρας, ο οποίος στη συνέχεια επικοινώνησε με τους κκ Ολάντ, Γιούνκερ και Σούλτς. Ο πρόεδρος της Κομισιόν ήταν εξαιρετικά υποστηρικτικός προς την ελληνική κυβέρνηση διαμηνύοντας ότι δεν θα παρακαμφθεί η πλειοψηφία των θεσμών που διαπιστώνουν ώριμες συνθήκες για να κλείσει η συμφωνία.
Σήμερα αναμένεται η κατάθεση στη Βουλή της δανειακής σύμβασης, του μνημονίου και των προαπαιτούμενων μέτρων. Αύριο θα συνεδριάσουν οι αρμόδιες κοινοβουλευτικές επιτροπές και την Πέμπτη θα γίνει η ψήφιση στην ολομέλεια.