Με πρόσθετα μέτρα προφύλαξης, και χωρίς ερασιτεχνισμούς, συνεχίζεται το ανασκαφικό έργο και οι έρευνες των Κυπρίων εμπειρογνωμόνων στον Τύμβο της Μακεδονίτισσας, για εντοπισμό του μεταγωγικού Νοράτλας, που καταρρίφθηκε από φίλια πυρά κατά την Τουρκική Εισβολή, και των Ελλαδιτών καταδρομέων που μετέφερε.
Αρμόδια πηγή ανέφερε στον ΑΝΤ1 ότι όλα βαίνουν με βάση τον προγραμματισμό και πιο θετικά από ότι είχε προβλεφθεί.
Νωρίς το πρωί τα συνεργεία έπιασαν δουλειά για τη δεύτερη φάση του ανασκαφικού έργου, με ναρκαλιευτές να σαρώνουν κάθε σπιθαμή του τεχνητού λόφου, εκεί όπου όλες τις προηγούμενες μέρες επικεντρώθηκαν οι έρευνες και υπήρχαν ενδείξεις ότι δεν θα αργήσει να βρεθεί το ελληνικό αεροπλάνο.
Εκεί άλλωστε εντοπίστηκαν, πριν από λίγα εικοσιτετράωρα, σημαντικά κομμάτια από την άτρακτο του μοιραίου Νοράτλας.
Η κάμερα του ΑΝΤ1 κατέγραψε εικόνες από τις σημερινές εργασίες, με τις οποίες άρχισε η καθοριστική φάση εντοπισμού όχι μόνο του αεροσκάφους, αλλά και των οστών των Ελλήνων κομάντο, όπως είναι το ζητούμενο.
Τα μέτρα ασφαλείας ήταν σήμερα ακόμα πιο δρακόντεια, τόσο εντός όσο και εκτός του Τύμβου, λόγω της επικινδυνότητας από την πιθανή ύπαρξη εκρηκτικών που μετέφερε το μεταγωγικό κατά την αποστολή του με την επωνυμία «Νίκη».
Σύμφωνα, εξάλλου, με πληροφορίες μέχρι την Τετάρτη αναμένεται να συμπληρωθεί η ομάδα των ειδικών, με την άφιξη και τριών από το εξωτερικό.
Πρόκειται για έναν επιστήμονα από την Αυστραλία, έναν από τον Καναδά και έναν από την Ολλανδία, οι οποίοι ειδικεύονται σε επικίνδυνες ανασκαφές.
Αν όλα εξελιχθούν θετικά, αρμόδια πηγή ανέφερε στον ΑΝΤ1 ότι η ανασκαφή θα ολοκληρωθεί μεχρι τον Νοέμβριο.