Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Ant1

Τη διενέργεια έρευνας και την ετοιμασία έκθεσης γεγονότων και συμβάντων, αναφορικά με την καταγγελία νεαρής μητέρας από την Πάφο, ότι γυναικολόγος του Γενικού Νοσοκομείου Πάφου που την παρακολουθούσε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης της δεν την είχε ενημερώσει ότι κυοφορούσε δίδυμα, με αποτέλεσμα το θάνατο του ενός εκ των δύο νεογνών το βράδυ της περασμένης Παρασκευής, κατά τον τοκετό, ζήτησε μέσω του Διευθυντή Ιατρικών Υπηρεσιών, ο Υπουργός Υγείας Γιώργος Παμπορίδης. 

Το πόρισμα, που θα καταδείξει και κατά πόσο θα διαταχθεί πειθαρχική έρευνα, αναμένεται να βρίσκεται στα χέρια του Υπουργού Υγείας, το αργότερο σε είκοσι-τέσσερις ώρες. 

«Εκ πρώτης όψεως, φαίνεται ότι υπάρχει ζήτημα για περαιτέρω ενδελεχή έρευνα και εάν όντως έτσι έχουν τα πράγματα και προκύψουν ευθύνες, θα αποδοθούν όπου και εάν βρίσκονται. Χρειάζεται επίσης επανεξέταση των πρωτοκόλλων και των διαδικασιών, προκειμένου να βεβαιωθούμε ότι οι πρακτικές που εφαρμόζονται, διασφαλίζουν ότι δεν είναι δυνατόν να επαναληφθούν παρόμοια συμβάντα», ανέφερε ο Υπουργός Υγείας. 

Την ίδια ώρα, τα μέλη του Τμήματος Ανιχνεύσεως Εγκλημάτων Πάφου συνεχίζουν τη λήψη καταθέσεων από το οικογενειακό περιβάλλον της μητέρας και το ιατρικό και παραϊατρικό προσωπικό του Γενικού Νοσοκομείου Πάφου, που ήταν παρών στο μαιευτήριο κατά τη διάρκεια του τοκετού, αλλά και όσων παρακολουθούσαν την νεαρή είκοσι-δύο χρόνων, κατά την κύηση. 

Σύμφωνα με πληροφορίες, η μητέρα της νεαρής ανέφερε στους ανακριτές της υπόθεσης ότι την είχαν υποβάλει τουλάχιστον έξι φορές σε εξετάσεις, με τη χρήση και υπερηχογράφου που χρησιμοποιείται σε κρατικά και ιδιωτικά νοσηλευτήρια. 

«Αναμένεται ότι θα υπάρξει συνεργασία και με το Υπουργείο Υγείας, αφού πρόκειται για ιατρικά θέματα που χρειάζονται και την απαιτούμενη εξειδίκευση», είπε ο Υπεύθυνος του ΤΑΕ Πάφου. 

Φως στην υπόθεση, αναμένεται να ρίξει και η ιατροδικαστική εξέταση στη σορό του νεογνού, ενώ δεν αποκλείεται δείγματα να σταλούν σε εξειδικευμένο κέντρο του εξωτερικού.