Οι υψηλές θερμοκρασίες που παρατηρούνται αλλά και το γεγονός ότι διανύουμε το πρώτο Σαββατοκύριακο του Αυγούστου, θάλασσες και πισίνες κατακλύστηκαν από νωρίς το πρωί από ντόπιους και ξένους. Για κάποιους άρχισαν οι διακοπές ,κάποιοι άλλοι ακόμη κάνουν υπομονή και επέλεξαν να περάσουν στιγμές δροσιάς στο κέντρο της Λευκωσίας κατακλύζοντας τις πισίνες .
Όαση δροσιάς φαντάζουν οι πισίνες στο κέντρο της πρωτεύουσας για πολλούς επισκέπτες κάθε ηλικίας.
Όπως μας λένε είναι και οικονομική λύση αλλά και ευκολία στην μετακίνηση.
Είτε πισίνα είτε θάλασσα το σίγουρο είναι πως λόγο των υψηλών θερμοκρασιών που θα επικρατήσουν και τις επόμενες μέρες , θα παρατηρηθεί κοσμοσυρροή όμως καλό είναι να ληφθούν μέτρα προστασίας από τις υψηλές θερμοκρασίες.