Το Υπουργείο Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων διοργανώνει σήμερα Ημέρα Δωρεάν Μεταφοράς για τα πέντε χρόνια από την ημερομηνία έναρξης του νέου Συστήματος Μεταφοράς.
Πρόθεση του Υπουργείου, όπως αναφέρεται, είναι να προσφερθεί δωρεάν μεταφορά σε όλους τους επιβάτες, παγκύπρια, που χρησιμοποιούν τα μέσα μαζικής μεταφοράς των Αναδόχων Εταιρειών, με σκοπό την προώθηση της χρήσης των λεωφορείων από τους πολίτες.
Στο πλαίσιο της ημέρας δωρεάν μεταφοράς με λεωφορεία, ο Υπουργός Μεταφορών έχει μεταβεί στο Υπουργείο με λεωφορείο.