Η Τζουν Μίλλετ είναι η εμπνευστής και ιδρύτρια του Κέντρου Πρόληψης και Αντιμετώπισης Διατροφικών Διαταραχών .
Ταξίδευσε στην Κύπρο για να παραδώσει επιταγή 11 χιλιάδων ευρώ που αποτελεί δωρεά για τις ανάγκες της λειτουργίας του. Μαζί, απένειμε και τα εύσημα σε όλους όσοι εργάζονται σκληρά, στην προσπάθεια να σώσουν εφηβικές ψυχές, από την κόλαση της νευρικής ανορεξίας και βουλιμίας.
Η Επίτιμη Πρόεδρος της ΚΠΑΔΔ δήλωσε ότι «Είμαστε ευτυχείς και περήφανοι που βλέπουμε να υλοποιείται αυτό για το οποίο εργαστήκαμε. Με το άνοιγμα ενός εξειδικευμένου κέντρου, εδώ στο Μακάριο Νοσοκομείο, θα είστε σε θέση να ανακουφίσετε τον πόνο πολλών νέων στην Κύπρο.
Το Κέντρο άρχισε τη λειτουργία του πριν από 2.5 χρόνια και μέχρι σήμερα έχει στηρίξει 120 εφήβους, οι οποίοι νοσηλεύτηκαν με ψυχογενείς διατροφικές διαταραχές.
Ο μέσος όρος νοσηλείας, σύμφωνα με την Διευθύντρια Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων, Άννα Παραδεισιώτη, είναι 50 μέρες.
Η Διευθύντρια Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων, Άννα Παραδεισιώτη είπε ότι «Το μοντέλο οικογενειακής θεραπείας διατροφικών διαταραχών έχει τεκμηριωθεί μέσα από ελεγχόμενες έρευνες, ως η πιο αποτελεσματική θεραπεία
Η εκδήλωση φιλοξενήθηκε στο Μακάρειο Νοσοκομείο, όπου στεγάζεται το κέντρο και εκ μέρους του νοσοκομείου μίλησε η Αναπληρώτρια Εκτελεστική Διεύθυντρια, Χριστίνα Καραολή.
Η κα. Καραολή δήλωσε ότι «Το έργο μας στον αγώνα ενάντια στις διατροφικές διαταραχές παραμένει δύσκολος. Ο αγώνας είναι συνεχής. Γι αυτό πρωτοβουλίες σαν την σημερινή, συμβάλλουν στο μέγιστο.».
Τα εύσημα για τη σωστή λειτουργία του Κέντρου απένειμε και η πρόεδρος της Επιτροπής Υγείας της Βουλής, Στέλλα Κυριακίδου.
Συγκεκριμένα η κα. Κυριακίδου είπε ότι «Αυτές οι προσπάθειες και αυτά τα ταξίδια δεν τελειώνουν, είναι συνεχείς στο χρόνο, και η εκπαίδευση πρέπει να είναι συνεχής,
Στο Κέντρο Πρόληψης και Αντιμετώπισης Διατροφικών Διαταραχών, που είναι το μόνο της κατηγορίας του στην Κύπρο, γίνονται δεκτοί έφηβοι μέχρι 19 ετών.