Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Ant1

Στο πλαίσιο των εκδηλώσεων για την Παγκόσμια Ημέρα Κατά των Ναρκωτικών, που είναι στις 26 Ιουνίου, η Υπηρεσία Καταπολέμησης Ναρκωτικών, διοργάνωσε το πρωί ενημερωτική παρουσίαση με τίτλο: «Το φαινόμενο των Ναρκωτικών μέσα από την Ετήσια Έκθεση του Ευρωπαϊκού Παρατηρητηρίου -συζήτηση για τη Μεταμφεταμίνη και το Προφίλ των Χρηστών". 

Στο πλαίσιο της συζήτησης παρουσιάστηκαν στοιχεία από έρευνα του εθνικού κέντρου τεκμηρίωσης τα οποία σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της Υπηρεσίας Καταπολέμησης Νακρωτικών Στέλιο Σεργίδη καταδεικνύουν ότι οι χρήστες μεταμφεταμίνων αυξάνονται ολοένα και περισσότερο. 

Ο Εκπρόσωπος Τύπου ΥΚΑΝ, Στέλιος Σεργίδης δήλωσε ότι «Εχουμε αύξηση στις κατασχέσεις αύξηση στις παραπομπές κάνναβης έχουμε πτώση της ηρωίνης όμως με ανησυχητικό το φαινόμενο της χρησιμοποίησης άλλων συνθετικών οπιωδών» . 

Αύξηση παρουσίασαν πέρσι και οι χρήστες που αναζήτησαν θεραπεία σε ειδικά κέντρα στην Κύπρο 

Η υπεύθυνη θεραπευτικής κοινότητας Αγία Σκέπη, Τίνα Παύλου είπε ότι «έχουν αλλάξει τα δεδομένα της συμπεριφοράς των χρηστών και της εξάρτησης τους και έτσι πρέπει όλοι να ενημερωνόμαστε και να προσαρμοζόμαστε στα νέα δεδομένα για να μπορούμε καλύτερα να προσφέρουμε υπηρεσίες και να δίνουμε ευκαιρίες θεραπείας στους χρήστες ουσιών». 

Όπως αναφέρθηκε σημαντική πρόκληση για τις υπηρεσίες καταστολής και υγείας αποτελούν και οι νέες ψυχότροπες ουσίες που αυξάνονται ολοένα και περισσότερο.