Η φωτιά εκδηλώθηκε στις 2.40 τα ξημερώματα και από τις προκαταρκτικές εξετάσεις, διαπιστώθηκε πως τέθηκε κακόβουλα με τη χρήση εύφλεκτης ύλης.
Το πρώτο αυτοκίνητο, το οποίο χρησιμοποιείται από 45χρονη βρισκόταν σταθμευμένο μπροστά από την πολυκατοικία, ενώ το δεύτερο αυτοκίνητο, ιδιοκτησία 23χρονης, βρισκόταν σταθμευμένο στο χώρο στάθμευσης της εν λόγω πολυκατοικίας, στην οποία διαμένουν οι δύο γυναίκες.
Από την πυρκαγιά, η οποία κατασβέστηκε από μέλη της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, τα δύο αυτοκίνητα υπέστησαν εκτεταμένες ζημιές, το ύψος των οποίων δεν έχει υπολογιστεί ακόμη.