Εκατοντάδες Αμμοχωστιανοί και όχι μόνο, παρέστησαν στη Θεία Λειτουργία που τελέστηκε στην εκκλησία του Αγίου Γεωργίου Εξορινού, στην εντός των τειχών κατεχόμενη Αμμόχωστο. Μετά τον εκκλησιασμό, έγινε Αγιασμός των Υδάτων με τη ρίψη του Τιμίου Σταυρού στη θάλασσα της σκλαβωμένης πόλης.
Σε κλίμα συγκίνησης, τελέστηκε θεία λειτουργία για 17η φορά από το 2013, ο ιερός ναός του Αγίου Γεωργίου Εξορινού στην εντός των τειχών πόλη της Αμμοχώστου.
Πρόσφυγες Αμμοχωστιανοί και άλλοι πιστοί, με αναμμένα κεριά, προσευχήθηκαν για τη λύτρωση της πατρίδας μας και την επιστροφή στα πατρογονικά εδάφη.
Μετά το τέλος της Θείας Λειτουργίας, υποδέχτηκαν τον Μάικ Ηλία, ο οποίος περπάτησε από τον κατεχόμενο Απόστολο Ανδρέα μέχρι τον Αγιο Γεώργιο για να εκπληρώσει ένα τάμα του.
Ολοι μαζί πορεύτηκαν ακολούθως προς την παραλία που είναι γνωστή για τους Βαρωσιώτες ως Γλώσσα, και αγίασαν τα ύδατα, ένα έθιμο που γινόταν στην Αμμόχωστο την ημέρα του Κατακλυσμού.
Τόσο κατά τη Θεία Λειτουργία, όσο και κατά τη διάρκεια της παρουσίας των πιστών στην παραλία, ήταν ιδιαίτερα έντονη η παρουσία Τούρκων λεγόμενων αστυνομικών.
Στο μεταξύ, αύριο, ημέρα του Αγίου Πνεύματος, θα τελεστεί Θεία Λειτουργία στην εκκλησία της Αγίας Τριάδας στην ομώνυμη κατεχόμενη κοινότητα, προϊσταμένου του Επισκόπου Καρπασίας Χριστοφόρου.