Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Πριν από μερικά χρόνια έσφυζε από ζωή. Σήμερα η εικόνα που παρουσιάζει είναι τελείως διαφορετική. Της εγκατάλειψης και ερήμωσης.

Ο λόγος για το Κολλέγιο Τουρισμού που δημιουργήθηκε το 1987 με ιδιωτική πρωτοβουλία στον ευρύτερο χώρο του Πανεπιστημίου Κύπρου στην Αθαλάσσα, και στο οποίο σήμερα υπάρχουν μόνον τα κτίρια και σκουπίδια. 

Στις αίθουσες διδασκαλίας, στα γραφεία και στους διαδρόμους δεν έχει απομείνει οτιδήποτε αξίας. Έχουν λεηλατηθεί.

Πόρτες, παρκέ, μάρμαρα, καλώδια, μέταλλα, μηχανισμοί ηλεκτρονικών υπολογιστών και συστημάτων κλιματισμού έχουν κλαπεί από επιτήδειους. 

Στο εσωτερικό του Κολλεγίου Τουρισμού υπάρχουν επίσης χρησιμοποιημένες σύριγγες αλλά και αβολίδωτα φυσίγγια, ενώ σήμερα κατά τη δεύτερη μέρα της επίσκεψης μας εδώ στο χώρο εντοπίσαμε ακόμη και χρηματοκιβώτιο για το οποίο έχουμε ενημερώσει σχετικά την Αστυνομία 

Το πρωί και μετά από καταγγελίες πολιτών πραγματοποίησε αυτοψία στο κολλέγιο τουρισμού και ο Δήμαρχος Αγλαντζιάς Κώστας Κόρτας 

«Φαίνεται ότι έχει γίνει χώρος συνάθροισης ανθρώπων που κάνουν ύποπτες ενέργειες τις νύχτες χρήστες εμπόρους ναρκωτικών. Ακόμα από ότι έχετε δει έχουν μεταφερθεί ακόμα και χρηματοκιβώτια», ανέφερε ο Δήμαρχος. 

Ο Δήμαρχος Αγλαντζιάς έδωσε οδηγίες στους υφιστάμενους του να επικοινωνήσουν με τους ιδιοκτήτες του κτιρίου ώστε να προχωρήσουν άμεσα με τον καθαρισμό και τη σφράγιση του για να μην μπορεί να εισέρχεται οποιασδήποτε μέσα.