Η μετακίνηση των κρατικών αποθεμάτων πετρελαιοειδών αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός Ιουλίου 2015 με το Υπουργό Ενέργειας, Γιώργιο Λακκοτρύπη, να δηλώνει πως μέχρι στιγμής έχουν μετακινηθεί περίπου 23,5 χιλιάδες κυβικά μέτρα καυσίμου από τις περίπου 127 χιλιάδες που υπάρχουν.
Παράλληλα, όπως ανέφερε, έχει δώσει χρονοδιαγράμματα στο Δημοτικό Συμβούλιο και εντός Ιουλίου θα ολοκληρωθεί η μετακίνηση των κρατικών αποθεμάτων από τη Λάρνακα στο Βασιλικό.
Ο Υπουργός μιλούσε ύστερα από συνάντηση που είχε με το Δήμαρχο και μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου Λάρνακας, τους οποίους και ενημέρωσε για τις ενέργειες που γίνονται και τα χρονοδιαγράμματα μετακίνησης των εγκαταστάσεων Πετρελαιοειδών/ Υγραερίου και ΚΕΤΑΠ.
Παράλληλα, συνέχισε, την περασμένη Παρασκευή προκηρύχθηκε προσφορά από τον ΚΕΤΑΠ (Κυπριακή Εταιρεία Αποθήκευσης Πετρελαιοειδών) για την περιβαλλοντική μελέτη αποξήλωσης και αποκατάστασης της περιοχής οπόταν γίνονται παράλληλες και πολυεπίπεδες κινήσεις. Την ίδια στιγμή, σημείωσε, έχουμε αρχίσει τις διαβουλεύσεις με τις ιδιωτικές εταιρείες υγραερίου σε πρώτο βαθμό και υγρών καυσίμων σε δεύτερο, για να τους δοθεί η κατάλληλη περιοχή στο Βασιλικό για να αρχίσουν και αυτοί τη μετακίνηση τους.
Στις δικές του δηλώσεις ο Δήμαρχος Λάρνακας Ανδρέας Λουρουτζιάτης ανέφερε ότι η επίσκεψη του Υπουργού στα πλαίσια των τακτών επαφών του για το θέμα της μετακίνησης των εγκαταστάσεων πετρελαιοειδών, αποδεικνύει και τη μεθοδικότητα αλλά και την αποφασιστικότητα της κυβέρνησης για την υλοποίηση αυτού του διαχρονικού αιτήματος της Λάρνακας.