Η Μόσχα συνεχίζει να υποστηρίζει ότι πρόκειται για απόστρατους στρατιωτικούς.
Κατά τη διάρκεια μιας συνάντησης με τα μέλη της αποστολής παρατήρησης του ΟΑΣΕ στην Ουκρανία, που διεξήχθη χωρίς την παρουσία των ουκρανικών αρχών στο στρατιωτικό νοσοκομείο του Κιέβου όπου νοσηλεύονται οι δύο άνδρες, "τα δύο πρόσωπα επιβεβαίωσαν ότι είναι στελέχη μιας μονάδας των ενόπλων δυνάμεων της Ρωσίας" επισημαίνεται σε ένα δελτίο Τύπου, που εξέδωσε ο ΟΑΣΕ.
Οι δύο Ρώσοι "επιβεβαίωσαν ότι βρίσκονταν σε αποστολή αναγνώρισης" στην Ουκρανία, πρόσθεσε ο Οργανισμός.
"Ένας εξ αυτών ανέφερε ότι είχε λάβει εντολή από τη στρατιωτική του μονάδα να παραμείνει στην Ουκρανία για ένα διάστημα 3 μηνών (...) Και οι δύο δήλωσαν ότι έχουν βρεθεί "σε αποστολή" στην Ουκρανία και πρωτύτερα" σύμφωνα με το δελτίο Τύπου. Και οι δύο επιβεβαίωσαν ότι τους αιχμαλώτισαν την 16η Μαΐου στη γραμμή του μετώπου στην ανατολική Ουκρανία, διευκρίνισε ο ΟΑΣΕ.