Κατά τη διάρκεια της συνομιλίας ο πρόεδρος ενημέρωσε τον κ. Μπαν για τη χθεσινή επίσημη επανέναρξη των συνομιλιών, καθώς, επίσης, και για τη συζήτηση ανάμεσα στους δύο ηγέτες.
Σύμφωνα με γραπτή ανακοίνωση του κυβερνητικού εκπροσώπου, ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας επανέλαβε την επιθυμία του όπως μέσα από ένα ειλικρινή και ουσιαστικό διάλογο, με τη συμμετοχή όλων των εμπλεκομένων μερών, δημιουργηθούν εκείνες οι προοπτικές που θα επιτρέπουν να αισιοδοξούμε για τερματισμό της κατοχής και επανένωση της πατρίδας μας.
Από πλευράς του, σύμφωνα με την ανακοίνωση, ο ΓΓ του ΟΗΕ εξέφρασε την αισιοδοξία του για την επανέναρξη των συνομιλιών, επισημαίνοντας την ετοιμότητα των Ηνωμένων Εθνών να συμβάλουν στη νέα προσπάθεια, στο πλαίσιο των καλών υπηρεσιών.
Νωρίτερα σήμερα.
Τηλεφωνική επικοινωνία με τον ΓΓ των Ηνωμένων Εθνών Μπαν Γκι Μουν, θα έχει αργά το απόγευμα ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας Νίκος Αναστασιάδης,
Μπαν και Αναστασιάδης, θα συζητήσουν για τις εξελίξεις στο Κυπριακό, μετά και την επανάληψη χθες των συνομιλιών.
Σε δηλώσεις του στο ΡΙΚ ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος Νίκος Χριστοδουλίδης, ανέφερε ότι από χθες το βράδυ έχει τεθεί σε εφαρμογή εφαρμογή το μέτρο που ανακοίνωσε ο Μουσταφά Ακιντζί και δεν ζητείται στα οδοφράγματα η συμπλήρωση οποιασδήποτε διατύπωσης για μετάβαση στις κατεχόμενες περιοχές.
Εξέλιξη την οποία και χαρακτήρισε θετική, μιας και θα ενθαρρυνθούν οι επισκέψεις στις κατεχόμενες περιοχές.
Όσον αφορά τη νέα συνάντηση Αναστασιάδη – Ακιντζί στις 23 Μαΐου, ο κ. Χριστοδουλίδης είπε ότι είναι περισσότερο κοινωνικού χαρακτήρα, προσθέτοντας ότι δεν υπάρχουν λεπτομέρειες για το τι θα γίνει.
Ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος επανέλαβε ότι υπάρχει νέο κλίμα στις συνομιλίες, ενώ τόνισε πως υπάρχει κοινό όραμα και κοινός στόχος.