Η πυρπόληση του οχήματος του επιλοχία της Εθνικής Φρουράς έγινε λίγο πριν από τις τρείς το πρωί στο χώρο στάθμευσης της πολυκατοικίας όπου διαμένει στον Άγιο Δομέτιο.
Από τη φωτιά που κατασβέστηκε από την Πυροσβεστική υπέστη ζημιές και δεύτερο όχημα που ήταν σταθμευμένο σε κοντινή απόσταση.
Ο Εκπρόσωπος Τύπου Αστυνομίας, Ανδρέας Αγγελίδης, δήλωσε ότι «από τις εξετάσεις που έγιναν διαπιστώθηκε ότι η συγκεκριμένη ενέργεια ήταν κακόβουλη. Έχει ληφθεί κατάθεση από τον παραπονούμενο και οι έρευνες συνεχίζονται. Έγιναν διάφορες εξετάσεις μέχρι στιγμής δεν προέκυψε κάτι».
Δεκαπέντε λεπτά μετά τις τέσσερις το πρωί τα μέλη της Πυροσβεστικής τέθηκαν και πάλι σε κινητοποίηση. Στόχο των νυκτοβατών αποτέλεσε αυτοκίνητο οικογένειας στους Εργάτες. Ηταν το τρίτο όχημα τους που παραδίδετο στις φλόγες τις τελευταίες μέρες.
«Οι έρευνες συνεχίζονται. Οι εξετάσεις επικεντρώνονται έτσι ώστε αν είναι να δοθούν στοιχεία στην αστυνομία για να δούμε την υπάρχει και να εντοπιστούν τα κίνητρα» δήλωσε ο κ. Αγγελίδης.
Για τη συγκεκριμένη υπόθεση έχει εκδοθεί ένταλμα σύλληψης άνδρα ηλικίας τριάντα ετών ο οποίος και αναζητείται.
Φωτιά σε αυτοκίνητο, το οποίο βρισκόταν σταθμευμένο σε χώρο στάθμευσης πολυκατοικίας, στη Λευκωσία, ξέσπασε γύρω στις 02:45.
Σύμφωνα με αστυνομική ανακοίνωση, η φωτιά που κατασβέστηκε από μέλη της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, προκάλεσε εκτεταμένες ζημιές στο αυτοκίνητο.
Από τη φωτιά, προκλήθηκαν επίσης ζημιές σε αυτοκίνητο το οποίο βρισκόταν σταθμευμένο σε κοντινή απόσταση.
Τα αίτια της φωτιάς διερευνώνται από το ΤΑΕ Λευκωσίας.