Για παλαιότερη υπόθεση για τα ναρκωτικά κλήθηκαν να απολογηθούν οι γονείς της Άννυ Μπορίσοβα. Ο 27χρονος έφτασε πρώτος και πήρε προθεσμία για την υπόθεση, όμως παρέμενει για να δώσει συμπληρωματική κατάθεση σχετικά με την 4χρονη. Στην Ευελπίδων βρίσκεται και η μητέρα του παιδιού, που θα απολογηθεί για την ίδια υπόθεση ναρκωτικών.
Τις τηλεοπτικές της εμφανίσεις και τα…κάλλη της φαίνεται πως φρόντιζε η Δημητρίνα Μπορίσοβα τις ημέρες που αναζητούσε τη χαμένη κόρη της, της οποίας το θάνατο φέρεται πως αγνοούσε.
Οι έρευνες αποκάλυψαν ότι το ζευγάρι παράλληλα με τις τηλεοπτικές του εμφανίσεις, στις οποίες έκλαιγε και «εξοργιζόταν» για την εξαφάνιση της 4χρονης κόρης του, είχε επιδοθεί σε όργιο αγορών και καλλωπισμού. Η 25χρονη μητέρα έδωσε 150 ευρώ για μανικιούρ, 800 ευρώ για εξτένσιον στα μαλλιά της, 500 ευρώ για κινητό τηλέφωνο, αγόρασε παπούτσια, γυαλιά ηλίου, δερμάτινο μπουφάν, επώνυμα ρούχα και παπούτσια.
Το ζευγάρι, από την ημέρα που η Δημητρίνα Μπορίσοβα επέστρεψε στην Αθήνα, από τη Γερμανία, κατάφερε να σπαταλήσει τα 8.000 από τα 12.000 ευρώ που είχε εξοικονομήσει η μητέρα από τον φίλο της στη Γερμανία. Στο συμπέρασμα αυτό έφτασαν οι αρχές ερευνώντας το ενδεχόμενο η διάθεση του ποσού, το οποίο σε γνώση τους είχε αποσπάσει η Μπορίσοβα από τον 40χρονο στην Γερμανία, να είχε δοθεί για την εξαφάνιση του παιδιού.
Εκτός των αποδείξεων από τις παραπάνω αγορές, μέρος των χρημάτων διατέθηκε για το ταξίδι τους στην Βουλγαρία, καθώς και για αγορά ηρωίνης, ενώ υπάρχουν και μαρτυρίες για βόλτες τους σε μπαρ της Αθήνας.
Η πηγή των χρημάτων
Έχει επιβεβαιωθεί ότι το ποσό των 12.000 ευρώ το είχε δώσει ο 40χρονος από την Γερμανία στην Δημητρίνα Μπορίσοβα. Το έχει άλλωστε καταθέσει και ο ίδιος τηλεφωνικά στην Ασφάλεια. Μέρος των χρημάτων (4.000 ευρώ) είχε εντοπιστεί στο σπίτι του 70χρονου, ο οποίος φιλοξενούσε κατά καιρούς την οικογένεια και οποίος κατηγορήθηκε για ψευδορκία, αφού μέχρι να διαπιστωθεί το αποτρόπαιο έγκλημα σε βάρος της 4χρονης εκείνος υποστήριζε την εκδοχή ότι η Άννυ έχει εξαφανιστεί.
Το ζήτημα που προκύπτει πλέον είναι ο ρόλος του 40χρονου Γερμανού, τον οποίο δεν ήταν πρώτη φορά που επισκέπτονταν η Δημητρίνα Μπορίσοβα. Ο συγκεκριμένος άνδρας διατηρεί κοσμηματοπωλείο στο Βερολίνο και φαίνεται πως έχει οικονομική επιφάνεια. Οι αρχές δεν έχουν αποκλείσει το ενδεχόμενο η Άννυ να πήγαινε μόνιμα στην Γερμανία μαζί με την μητέρα της. Στο επίκεντρο των ερευνών, ωστόσο, βρίσκεται ο λόγος της οικονομικής συναλλαγής μεταξύ αυτού και της 25χρονης, αφού αποκλείεται το ενδεχόμενο να είχε δοθεί το ποσό για σεξουαλικές υπηρεσίες – θα μπορούσε να τις βρει και φθηνότερα στη χώρα του – και πλέον διερευνώνται άλλα πιθανά κίνητρα. Για το λόγο αυτόν, ο ανακριτής έχει υποβάλλει αίτημα δικαστικής συνδρομής, ώστε να αναζητηθεί ο άνδρα και να του ληφθεί κατάθεση με συγκεκριμένα ερωτήματα.
Γιαγιά Άννυ: Δεν πιστεύω ότι το έκανε ο Σάββας
Στο μεταξύ, συνεχίζονται οι δηλώσεις σχετικά με την υπόθεση της Άννυ, που αποπροσανατολίζουν από το να αποκαλυφθεί τι ακριβώς έχει συμβεί. Σειρά σήμερα είχε η μητέρα του 27χρονου παιδοκτόνου.
Η γιαγιά της 4χρονης προσήλθε στα δικαστήρια της Ευελπίδων, μιλώντας στους δημοσιογράφους είπε: «την Δευτέρα με πήρε η Δήμητρα και μου ζήτησε να τη βοηθήσω να βγει έξω για να βοηθήσει τον Σάββα. Μου είπε να καταθέσω ότι μου είχε πει να κρατήσω το παιδί» σημειώνοντας ότι η ίδια δεν έχει στοιχεία επικοινωνίας μαζί της. Αν ισχύει κάτι τέτοιο, τότε ανατρέπεται προηγούμενη δήλωση της Δημητρίνα Μπορίσοβα, η οποία μαθαίνοντας από τις Αρχές το τι έκανε ο σύντροφός της στο παιδί του, είπε ότι «θα τον κάνει κομματάκια».
Η ίδια η μητέρα του 27χρονου, η οποία προ ημερών είχε κατηγορήσει και μιλήσει με βαριές κουβέντες για τον γιο της, σήμερα δήλωσε:
«Ακόμα έχω ελπίδες ότι κάτι άλλο έχει συμβεί. Μάνα είμαι. Ό,τι έγινε, αυτή (σ.σ. η μητέρα της Άννυ) το ήξερε. Αν έχει κάνει κάτι ο Σάββας θα τιμωρηθεί. Πονάω πολύ»
Είπε ότι δεν έχει μιλήσει μαζί του, ενώ για να τον δικαιολογήσει στο ότι δεν ήταν εκείνος που έκανε το έγκλημα, χρησιμοποίησε ως επιχείρημα ότι όταν ήταν μικρός μάζευε στο σπίτι όλα τα αδέσποτα ζώα.
«Δε μίλησα με τον γιο μου σήμερα. Το μόνο που το είπα όταν τον είδα είναι ότι εγώ είμαι εδώ και σε αγαπάω», πρόσθεσε, τονίζοντας ότι «δεν πιστεύω ότι ο Σάββας το έκανε αυτό. Όταν ήταν μικρός μάζευε στο σπίτι όλα τα αδέσποτα ζώα. Ακόμη ελπίζω. Κάτι άλλο είναι». Η μητέρα του Μπακαρτζίεφ συμπλήρωσε: «Όλα τα άλλα τα πιστεύω. Ακόμη κι ότι το πούλησαν, όχι ότι το σκότωσε το παιδί».