Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Έντονη κριτική για επιστολή της ΟΕΛΜΕΚ άσκησε ο Υπουργός Παιδείας Κώστας Καδής. Η επιστολή της οργάνωσης των καθηγητών αναφερόταν σε απουσία διαλόγου, συζητήσεις στο παρασκήνιο ελλιπής επιστημονική τεκμηρίωση ακόμη και για αποτυχημένες συνταγές αλλά και πως θα αντιδράσει έντονα στον ετσιθελισμό και στο δρόμο της μονομερούς εφαρμογής των προγραμμάτων: 

«Θα έπρεπε τουλάχιστον να σεβαστεί τον θεσμό του Υπουργού το λεξιλόγιο που χρησιμοποιήθηκε ήταν τουλάχιστον άστοχο και έφτανε στο επίπεδο της απρέπειας. Από κει και πέρα το Υπουργείο προχωρά σταθερά στην υλοποιήσει των αποφάσεων του», αναφέρει ο Υπουργός Παιδείας. 

Ο κυριος Καδής επέμεινε ότι ο διάλογος έχει προηγηθεί και μίλησε για διχασμό στην ΟΕΛΜΕΚ κάνοντας λόγο για ευκαιριακές πλειοψηφίες και αποφάσεις. Ας αφήσουμε, εποσήμανε, τα πράγματα να εξελιχθούν να δούμε πιο μισό της ΟΕΛΜΕΚ θα επικρατήσει στο τέλος και πια θα είναι η τελική πρόταση.

Η επιστολή συντάχθηκε από την οργάνωση μετά το πέρας τις θυελλώδους χθεσινής συνεδρίας των μελών του Διοικητικού Συμβουλίου όπου λήφθηκε απόφαση για τελεσίγραφο στον Υπουργο με οριακή πλειοψηφία.

Δευτερη απόφαση αφορούσε τον πρόεδρο της Οργάνωσης Δημήτρη Ταλιαδώρο. Από τα 21 μέλη του συμβουλίου τα έντεκα τάχθηκαν εναντίον του κυρίου Ταλιαδώρου και των θέσεων του.