Ας δημιουργήσουμε μαζί ένα καλύτερο διαδίκτυο, ήταν ο τίτλος του 4ου διαγωνισμού του παιδαγωγικού ινστιτούτου ο οποίος ολοκληρώθηκε με επιτυχία. Το πρωί σε εκδήλωση στο προεδρικό μέγαρο παρέστησαν οι μαθητές που βραβέυτηκαν για τα έξυπνα βίντεο που δημιούργησαν με θέμα την ασφαλή χρήση του διαδικτύου.
Η εκδήλωση τελούσε υπό την αιγίδα του προέδρου της δημοκρατίας και εκ μέρους του παρέστη και απηυθυνε ομιλία ο Υπουργός Παιδείας Κώστας Καδής.
Την πρωτοβουλία για την διοργάνωση της εκδήλωσης είχε η CYTA η οποια στηρίζει το Υπουργείο στο θέμα της ασφαλούς χρήσης του διαδικτύου. Οι 18 μαθητές από 6 σχολεία, δημοτικά, γυμνάσια και λυκεια μοιράστηκαν με τους παρευρισκόμενους τις εμπειρίες τους από την διαδικασία παραγωγής των βίντεο καθώς και τα μηνύματα που θέλουν να στείλουν.
Οι μαθητές έστειλαν το μήνυμα πως η χρήση του διαδικτύου θα πρέπει να γίνεται με μέτρο και αφού πρώτα αντιληφθούν όλοι του κινδύνους που ελλοχεύουν αλλά και πως μπορεί κανείς να προστατευθεί. Ακολούθως τα παιδιά χάρισαν στον Υπουργό αναμνηστικό δώρο.