Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Στη φυλακή οδηγείται η μητέρα της 4χρονης Άννυ . Ανακρίτρια και εισαγγελέας, μετά την απολογία της αποφάσισαν την έκριναν προφυλακιστέα. 

Νωρίτερα με δάκρυα στα μάτια η 25χρονη έλεγε στην ανακρίτρια με δάκρυα στα μάτια.

«Δεν έχω καμία ανάμιξη. Αφήστε με να κάνω τα σαράντα του παιδιού μου» .

Στην πολύωρη απολογία της, άλλοτε ψύχραιμη και άλλοτε σε υπερένταση, η 25χρονη προσπάθησε να απαντήσει σε βροχή ερωτήσεων για τις συνθήκες κάτω από τις οποίες άφησε το παιδί της, φεύγοντας για την Γερμανία, και τους λόγους που την οδήγησαν να στηρίζει τον σύντροφο της ο οποίος ομολόγησε με ανατριχιαστικές λεπτομέρειες πως εξαφάνισε το άψυχο κορμάκι της μικρής. 

Την ίδια ώρα η κατηγορούμενη επιχείρησε να βάλει στο κάδρο των ευθυνών τον Βούλγαρο φίλο του συντρόφου της Νίκι. «Δεν αποκλείω να είχε συμμετοχή και στην εξαφάνιση του πτώματος» ,φέρεται να είπε ενώπιον της 10ης τακτικής ανακρίτριας.

Η νεαρή γυναίκα ισχυρίστηκε ότι ο Νικολάι ή Νίκι, ο οποίος θεωρείται πρόσωπο κλειδί στην υπόθεση, προσπάθησε να την παραπλανήσει.

«Το Σάββατο 2 Μαΐου μίλησα με το Σάββα κι επέμεινα να μου δώσει στο τηλέφωνο τον Νικολάι, γιατί είχα υποψίες ότι είχε σχέση με την εξαφάνιση του παιδιού. Ο Νικολάι με καθησύχασε λέγοντας μου " δεν υπάρχει πρόβλημα αλλά αν ακούσεις και τίποτα μην στεναχωρηθείς. Αφού έμαθα από την αστυνομία τι είχε συμβεί δεν αποκλείω ο Νικολάι να είχε συμμετοχή και στην εξαφάνιση του πτώματος».

Στις επίμονες ερωτήσεις της ανακρίτριας για τις ημέρες που μεσολάβησαν και τις αντιφατικές καταθέσεις της επανέλαβε πως δεν μπορούσε να φανταστεί το σοκαριστικό τέλος του παιδιού της.

«Το χειρότερο που πέρασε από το μυαλό μου τις τελευταίες ημέρες ήταν μήπως συνέβη κάποιο ατύχημα στο παιδί και από τον πανικό του ο Σάββας το εξαφάνισε» είπε χαρακτηριστικά. 

Αν και ισχυρίστηκε πως άφησε την μικρή για να την φροντίζει η μητέρα του Σάββα παραδέχτηκε πως οι σχέσεις τους ήταν κακές.

«Δεν είχα καθόλου καλή σχέση με την πεθερά μου. Δεν ενέκρινε τη δουλειά που έκανα, αλλά τα λεφτά που της έδινα ήταν καλά» φέρεται να είπε και συνέχισε

«Ο Σάββας μου είπε ότι πήρε το παιδί από τη μάνα του όταν τσακώθηκε μαζί της επειδή εκείνη πούλησε το τάμπλετ του παιδιού για να πάρει τσιγάρα».

Νωρίτερα

Σήμερα απολογείται η μητέρα της 4χρονης Άννυς, Δημητρίνα Μπορίσοβα, η οποία κατηγορείται για έκθεση ανηλίκου σε κίνδυνο, από τον οποίο προήλθε ο θάνατος, καθώς και για ψευδορκία.

Η 25χρονη έχει ήδη παραδεχθεί ότι παραπλάνησε τις αρχές για να μην μπλέξει ο 27χρονος σύντροφός της και πατέρας του παιδιού, ο οποίος βρίσκεται ήδη προσωρινά κρατούμενος στις φυλακές της Κέρκυρας για το αποτρόπαιο έγκλημά του.

Από τη στιγμή όμως που αποκαλύφθηκε όχι μόνο η δολοφονία του παιδιού, αλλά και ο φρικιαστικός τρόπος με τον οποίο ο 27χρονος εξαφάνισε το πτώμα, η νεαρή μητέρα φέρεται ότι δεν ήξερε τι είχε απογίνει το παιδί και δηλώνει συντετριμμένη, ενώ αναφερόμενη στον δράστη είπε : «θα τον κόψω, όπως έκοψε το παιδάκι μου". 

Η Δημητρίνα στην τελευταία της κατάθεση και αφού είχαν προηγηθεί οι απροκάλυπτες αντιφάσεις της, παραδέχτηκε:  «Ό,τι σας είπα στις προηγούμενες καταθέσεις μου δεν είναι αλήθεια. Όλα αυτά τα είπα επειδή τον αγαπώ κι επειδή πίστευα ότι αν έλεγα την αλήθεια στην αστυνομία ο Σάββας θα έμπλεκε. Στις 20 Μαρτίου πήγα στη Γερμανία για να βρω το φίλο μου να μου δώσει κάποια λεφτά. Όσο ήμουν εκεί μιλούσαμε στο τηλέφωνο με την Άννυ κι όταν ο Σάββας την έδινε στη μητέρα του για να την προσέχει, μιλούσα μαζί του και των ρωτούσα αν είναι καλά το παιδί.

Όλες τις φορές που μιλήσαμε στο τηλέφωνο η Άννυ μου έλεγε oτι περνούσε πολύ καλά με το Σάββα. Τελευταία φορά μίλησα με την Άννυ τη Μεγάλη Πέμπτη 9 Απριλίου. Μου είπε ότι περνάει πολύ καλά με τον πατέρα της κι ότι αυτός της αγοράζει σοκολατένια αυγουλάκια. Από τότε μέχρι και τις 22 Απριλίου που γύρισα από τη Γερμανία όσες φορές μίλησα με το Σάββα μου είπε ότι το παιδί είναι στη μητέρα του και είναι καλά.

Image removed.

Μόνο στις 14 Απριλίου που τον πήρα τηλέφωνο μου έλεγε ότι δεν είναι καλά κλαίγοντας, ότι δεν τον ενδιαφέρουν τα λεφτά και ότι το μόνο που θέλει είναι να γυρίσω πίσω γιατί κάτι κακό έχει συμβεί με αυτόν. Το ίδιο συνέβη και την επόμενη μέρα που τον πήρα τηλέφωνο και μου έλεγε θέλω να γυρίσεις. Πίστεψα ότι έχει πάρει ναρκωτικά και δεν ήξερε τι έλεγε».

Η ίδια ανέφερε ακόμα στις αρχές ότι μετά τις 22 Απριλίου της μπήκε η σκέψη ότι ο σύντροφός της μπορεί να έχει χτυπήσει το παιδί.

«Γύρισα από τη Γερμανία 22 Απριλίου και τότε ο Σάββας μου είπε ότι έχασε το παιδί. Μόλις το έμαθα έψαξα στη γειτονιά και το απόγευμα φύγαμε για τη Βουλγαρία. Δεν πήγαμε στην Αστυνομία, επειδή ο Σάββας μου είπε ότι το παιδί θα το βρει το «Χαμόγελο του Παιδιού»  και ότι αν πάω στην αστυνομία θα μου το πάρουν επειδή το άφησα μαζί του που είναι ναρκομανής. Την ιστορία με τη Σύλβια σας την είπα για να μην μπλέξει ο Σάββας και μου πάρουν το παιδί μου. Ρωτούσα συνεχώς το Σάββα τι έγινε με το παιδί κι αυτός μου έλεγε διαφορετικές ημερομηνίες. Τότε άρχισα να σκέφτομαι ότι ίσως ο Σάββας το χτύπησε το παιδί κι αυτό έχει φύγει επειδή φοβήθηκε. Τις τελευταίες όμως μέρες έχω αρχίσει να πιστεύω ότι το παιδί μπορεί να χτύπησε μέσα στο σπίτι κατά λάθος και να πέθανε και ο Σάββας επειδή φοβάται να έχει κρύψει την Άννυ. Όταν γύρισα από τη Γερμανία ο Σάββας μου είπε ότι πούλησε τα παιχνίδια της Άννυ για 50 ευρώ σε έναν που δουλεύει σε σουβλατζίδικο. Όταν τον ρώτησα γιατί το έκανε, μου είπε «για να το δει ο Θεός και να μας γυρίσει πίσω την Άννυ».

Image removed.

Αρχικά η μητέρα της Άννυ είχε καταθέσει ότι είχε αφήσει το παιδί στη φίλη της, Σύλβια, ώστε να την προσέχει όσο λείπει, ενώ δεν έλειψε να δώσει και περιγραφή της υποτιθέμενης Σύλβια στις Αρχές.

Τότε είχε πει: « ο Σάββας με πίεζε να φύγουμε για τη Βουλγαρία λέγοντας ότι θα με θεωρούσε η αστυνομία υπεύθυνη για το χαμό του παιδιού».

Σε προγενέστερες περιγραφές, η Δημητρίνα είχε πει στους αστυνομικούς ότι ο σύντροφός της της ανακοίνωσε το χαμό του παιδιού κλαίγοντας. Όπως της είχε πει, το προηγούμενο της «εξαφάνισης» βράδυ είχε κοιμηθεί αγκαλιά με την 4χρονη, αφήνοντας τα κλειδιά στην πόρτα του διαμερίσματος και το επόμενο πρωί το παιδί άνοιξε την πόρτα κι έφυγε.