Ξέμειναν από χρήματα τα ATM στη Γερμανία, εξαιτίας εργασιακής διαμάχης που έχει προκύψει στην εταιρεία που προμηθεύει όλες τις μεγάλες τράπεζες της χώρας.
Το πρόβλημα έχει γίνει ιδιαίτερα αισθητό στο Βερολίνο, όπου τα περισσότερα ΑΤΜ έχουν στερέψει από χρήματα. Κατά τη διάρκεια του τριημέρου το φαινόμενο εντάθηκε, ενώ και το πρωί της Δευτέρας πολλαπλασιάστηκαν οι καταγγελίες ότι τα περισσότερα ΑΤΜ έχουν «στεγνώσει».
Η αιτία είναι η εργασιακή διαμάχη στην εταιρεία Prosegur που διενεργεί τις χρηματαποστολές στις μεγαλύτερες τράπεζες στο Βερολίνο.
Το συνδικάτο Verdi έχει κηρύξει απεργία στην εταιρεία εδώ και ημέρες -ο εφοδιασμός των ΑΤΜ με χαρτονομίσματα έχει «παραλύσει».
Όπως αναφέρουν οι τοπικές εφημερίδες πάντως, νέα συνάντηση του σωματείου με τη διοίκηση σήμερα, Δευτέρα, αναμένεται να δώσει λύση και να βρεθεί συμβιβασμός για τις νέες συμβάσεις στην Prosegur.
Εν τω μεταξύ πάντως, η εταιρεία προσπάθησε να συνεχίσει τις παραδόσεις με προσωπικό της έξω από το Βερολίνο, αλλά δεν βρέθηκαν πολλοί απεργοσπάστες, όπως αναφέρει η οικονομική εφημερίδα Handelsblatt.