Με την ευκαιρία της ημέρας λήξης της εβδομάδας πυροπροστασίας παρευρέθηκε στην Πάφο σε εκδήλωση που διοργάνωσε η Πυροσβεστική υπηρεσία Κύπρου ο Διευθυντής της Πυροσβεστικής υπηρεσίας Κύπρου Ανδρέας Νικολάου.
Μιλώντας στο ΚΥΠΕ στο πλαίσιο της εκδήλωσης ο κ. Νικολάου, ανέφερε πως η εβδομάδα πυροπροστασίας άρχισε την περασμένη Δευτέρα και συνεχίστηκε με πολλές δραστηριότητες με επισκέψεις σε σχολεία, σε σπίτια, σε εργοστάσια, σε βιοτεχνίες και ξενοδοχεία.
Έστειλε επίσης το μήνυμα ότι η πρόληψη είναι ευθύνη όλων μας, λέγοντας πως όλοι μπορούμε να συμβάλουμε ο καθένας με τον τρόπο το δικό του στο να περιορίσουμε τις πυρκαγιές γιατί – όπως είπε- οι πυρκαγιές 9, στις 10 οφείλονται στον ανθρώπινο παράγοντα.
Ο κ. Νικολάου κάλεσε τους πολίτες να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί στο άναμμα της πυρκαγιάς αλλά και σε οτιδήποτε άλλο μπορεί να προκαλέσει πυρκαγιά.
Ο Διευθυντής της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας Κύπρου ανέφερε επίσης πως η όλη εκδήλωση διοργανώνεται από την Πυροσβεστική υπηρεσία Κύπρου για 19η χρονιά .
Η Πυροσβεστική υπηρεσία συμπλήρωσε, έχει ευαισθητοποιήσει σημαντικά τον κόσμο, δηλώνοντας παράλληλα πως στόχος της υπηρεσίας είναι η ευαισθητοποίηση του κόσμου και η ελαχιστοποίηση των πυρκαγιών .
Η εκδήλωση της τελετής λήξης περιλάμβανε μεταξύ άλλων άσκηση πυρόσβεσης με τη χρήση πυροσβεστήρα, παρουσίαση πυροσβεστικών οχημάτων και εξοπλισμού, παρουσίαση πυροσβεστικών εξαρτημάτων, ζωγραφική προσώπου και μπαλονοκατασκευές ενώ διατέθηκαν και δωρεάν πυροσβεστήρες.