Περίπου 10 βαθμούς Κελσίου πάνω από τα συνηθισμένα για την εποχή επίπεδα έχει ανέβει ο υδράργυρος σε περιοχές της Βρετανίας και ειδικότερα στη νότια Αγγλία.
Στο Σάουθεντ και το Μπόρνμουθ οι κάτοικοι ξεχύθηκαν στις παραλίες και τα πάρκα, καθώς η θερμοκρασία ξεπέρασε τους 25 βαθμούς Κελσίου, θυμίζοντας τουριστικά θέρετρα στις ακτές της Μεσογείου.
Ακόμη και στο Λονδίνο, πολλοί ήταν εκείνοι που αναζήτησαν λίγη δροσιά σε πάρκα.
Σύμφωνα με τους μετεωρολόγους, είναι ο δεύτερος πιο ζεστός Απρίλιος των τελευταίων 20 ετών στη Γηραιά Αλβιώνα. Η ηλιοφάνεια θα συνεχιστεί και τις επόμενες ημέρες, με τη θερμοκρασία να υποχωρεί ελαφρώς προς τα τέλη της εβδομάδας.