Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Ant1

Στο επίκεντρο της συνάντησης του Προέδρου της Δημοκρατίας με τον Ρώσο Πρέσβη, ήταν το Κυπριακό αλλά και τα επόμενα βήματα των όσων συζητήθηκαν στη Μόσχα.

Ο Ρώσος Πρέσβης, Stanislav Osadchiy, σε δηλώσεις του μετά τη συνάντηση είπε πως το περιεχόμενο της  συνάντησης του με τον Πρόεδρο αφορούσε την επίσκεψη του στη Μόσχα και το τι  κάνουμε περαιτέρω επί των αποτελεσμάτων της επίσκεψης, ώστε αυτά να μην χαθούν.

Ο κ. Osadchiy πρόσθεσε πως συζητήθηκε το Κυπριακό καθώς είναι γνωστό το ενδιαφέρον της Ρωσίας. “Όπως πάντα η Ρωσία ενδιαφέρεται για το Κυπριακό, και ανταλλάξαμε απόψεις για τις προσδοκίες που έχουμε και εμείς και ο Πρόεδρος”, είπε.

Ανέφερε, επίσης, πως τέθηκαν στη συνάντηση και άλλα θέματα, όπως το εκπαιδευτικό σύστημα της Κύπρου και το κατά πόσον θα μπει η ρωσική γλώσσα στα λύκεια.

Ερωτηθείς για αν αλλάζουν με αισιόδοξο τρόπο οι συνθήκες στο Κυπριακό, είπε πως προσδοκεί στην επανέναρξη των συνομιλιών, καθώς ο κ. Έιντε πήρε διαβεβαιώσεις από την Άγκυρα ότι επιθυμεί τη λύση.

Επεσήμανε ακόμη ότι «θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε τα αποτελέσματα από συγκεκριμένα βήματα» που γίνονται από τα Ηνωμένα Έθνη προς την κατεύθυνση της επανέναρξης των συνομιλιών και ευχήθηκε να επιλυθεί σύντομα το Κυπριακό.