Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Ant1

Το σεισμικό πλοίο με έκδοση παράνομης οδηγίας NAVTEX είχε δεσμεύσει τους τελευταίους μήνες μέρος της κυπριακής ΑΟΖ και πλέον κατευθύνεται προς την Τουρκία.

Ο λεγόμενος Υπουργός Εξωτερικών του ψευδοκράτους Οζντίλ Ναμί είχε χθες χαρακτηρίσει ότι η αποχώρηση του Μπαρμπαρός είναι «ένδειξη καλής θέλησης έναντι των Ελληνοκυπρίων».

Το τελευταίο γνωστό λιμάνι στο οποίο είχε σταθμεύσει το πλοίο ήταν αυτό της κατεχόμενης Αμμοχώστου.

Κυβέρνηση: Αναμένουμε τις κινήσεις της Τουρκίας

Μιλώντας στο Μέρα Μεσημέρι του ΑΝΤ1 ο Αναπληρωτής Κυβερνητικός Εκπρόσωπος, Βίκτωρας Παπαδόπουλος ξεκαθάρισε ότι η ελληνοκυπριακή πλευρά θα επιστρέψει στις συνομιλίες μόνον όταν η Τουρκία αποδείξει εμπράκτως ότι σέβεται τα κυριαρχικά δικαιωματα της Κυπριακής Δημοκρατίας, δεν εκδώσει νέα NAVTEX και το Μπαρμπαρός μείνει μακριά από την κυπριακή ΑΟΖ.

Ο κ. Παπαδόπουλος τόνισε ότι αφού αρθούν ολα αυτά τα εμπόδια ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας θα συζητήσει με τον Έσπεν Μπαρθ Άιντα όλες τις παραμέτρους για έναρξη των διαπραγματεύσεων.

Image removed.