Το νερό χρησιμοποιείται για εμπλουτισμό του υπόγειου υδροφορέα στην Έζουσα.
Με το θέμα αυτό ασχολήθηκε αποκλειστικά στην τελευταία συνεδρίαση της η ολομέλεια του Συμβουλίου Αποχετεύσεων Πάφου.
Για την παραλαβή έχει συσταθεί ad hoc επιτροπή παρακολούθησης και ανάληψης της βιολογικής μονάδας η οποία αποτελείται από τους δημοτικούς συμβούλους Ανδρέα Χρυσάνθου, Εύρο Λοιζίδη, Βάσο Δημητρίου και τον κοινοτάρχη Λέμπας Θουκή Χρυσοστόμου οι οποίοι και οι τέσσερις είναι μηχανικοί.
Την διαχείριση της επεξεργασίας των λυμάτων με σχετικό συμβόλαιο είχε αναβαθμίσει και πρόκειτο να διαχειρίζετο για περίοδο 10 ετών από το 2011 η εταιρεία ENVITEC του Χ. Δρακόπουλου .
Όπως είναι γνωστό το όνομα του κ. Δρακόπουλου είχε αναφερθεί ανάμεσα στους εργολάβους του οργανισμού που έδωσαν μίζες προκειμένου να εξασφαλίζει καλύτερους όρους για το συμβόλαιο του με το αποχετευτικό σύστημα της πόλης.
Τους τελευταίους μήνες και μετά την αποκάλυψη του σκανδάλου το ΣΑΠΑ, όπως αναφέρθηκε , έχει σταματήσει την καταβολή των δόσεων που έπρεπε να καταβάλλονται με βάση το συμβόλαιο στον εργολάβο και τελικά η συγκεκριμένη εταιρεία αποφάσισε να καταφύγει σε διεθνή διαιτησία παραδίδοντας ταυτόχρονα σήμερα την μονάδα στο Συμβούλιο Αποχετεύσεων Πάφου.
Την ειδοποίηση η ENVITEC την απέστειλε τα μεσάνυκτα της 24ης Μαρτίου.
Εκ μέρους της επιτροπής που συστάθηκε ο Ανδρέας Χρυσάνθου διαβεβαίωσε ότι ο Οργανισμός διαθέτει αρκετά όπλα προκειμένου να σταθεί με αξιώσεις στην προσφυγή σε διεθνή διαιτησία διευκρινίζοντας παράλληλα ότι καμία σχέση δεν έχει η διεθνής διαιτησία με την διαιτησία που γινόταν για διαφορές των εργολάβων με τον οργανισμό που κατέληγαν πάντα σε ήττες του ΣΑΠΑ και καταβολή μεγάλων ποσών στους εργολάβους.