Επανέρχεται, αυτή τη φορά, με ανακοίνωση εναντίον του Προέδρου του ΔΗΚΟ Νικόλα Παπαδόπουλου, ο Ανδρέας Βγενόπουλος.
“Ο κ. Νικόλας Παπαδόπουλος με προκαλεί εδώ και καιρό, διότι από την αντίδρασή μου θέλει να εισπράξει τα πολιτικά οφέλη που θα του προκύψουν από την παραπλανημένη κυπριακή κοινή γνώμη που επιβραβεύει όποιον με βρίζει δημοσίως” αναφέρει ο Ανδρέας Βγενόπουλος, προσθέτοντας πως “απαξίωσα να του απαντήσω στις επανειλημμένες δηλώσεις του, του τύπου `γιατί δεν ασκείται ποινική δίωξη στον Βγενόπουλο`, διότι, όταν ένας δικηγόρος που γνωρίζει τι σημαίνει `τεκμήριο αθωότητος` και `δικαία δίκη`, εκφράζεται με τέτοιο τρόπο, απλώς αποδεικνύει ότι για λίγες ψήφους δεν διστάζει να θυσιάσει την σοβαρότητά του, αλλά και να συμβιβάσει την επαγγελματική του επάρκεια”.
“Με τη χθεσινή του όμως δήλωση ο κ. Παπαδόπουλος πέτυχε τον στόχο του της δημόσιας αντιπαράθεσης μαζί μου, λέγοντας το τερατώδες ψέμα ότι μιλώ απαξιωτικά για την Κύπρο και τον λαό της, κάτι που δεν έχω κάνει ποτέ” αναφέρει ο κ. Βγενόπουλος.
Η αλήθεια, συνεχίζει, “είναι ότι εκφράζομαι απαξιωτικά μόνο για ένα μεγάλο τμήμα του πολιτικοοικονομικού κατεστημένου της Κύπρου, στο οποίο συμπεριλαμβάνεται με προνομιακή θέση ο κ. Ν. Παπαδόπουλος”.
Προσθέτει πως ο κ. Παπαδόπουλος “δεν φαίνεται να πτοείται από το γεγονός ότι πρόσφατα απεκαλύφθη και νεώτερη σύγκρουση συμφερόντων του δικηγορικού του γραφείου. Προφανώς το αντιμετώπισε σαν ένα μικρό πταίσμα, αφού παλαιότερα το γραφείο του ήταν δικηγόροι της Λαϊκής, δικηγόροι των εταιρειών του Μιλόσεβιτς που είχαν συνεργασία με την Λαϊκή και δικηγόροι των παραληπτών των ξεπλυμένων χρημάτων, για τα οποία κανείς δεν έμαθε ποτέ που κατέληξαν”.
Ο Ανδρέας Βγενόπουλος αναφέρει πως “εάν δεν υπάρξει ποτέ ποινική διερεύνηση της υπόθεσης Μιλόσεβιτς, μιας από τις μεγαλύτερες υποθέσεις ξεπλύματος βρώμικου χρήματος παγκοσμίως, οι εκκλήσεις του κ. Παπαδόπουλου για `κάθαρση` και ποινικές διώξεις άλλων τον κατατάσσουν στην κατηγορία του τζάμπα μάγκα”.
“Εμπρός λοιπόν κ. Παπαδόπουλε, συνεχίστε να με βρίζετε εκ του ασφαλούς. Σας εύχομαι ενίσχυση των υποστηρικτών σας, του ηγετικού σας προφίλ και της ιδιότητός σας ως αρχηγού της κάθαρσης (εδώ γελάνε)” συμπληρώνει.
Η ανακοίνωση καταλήγει με υστερόγραφο προς τον Α. Νεοκλέους, “γιατί δεν του αξίζει αυτοτελής ανακοίνωση" όπως γράφει και αναφέρεται το εξής:"Δεν έχω κανένα ισχυρό φίλο στην Κύπρο, αν όμως είχα επιλογή θα προτιμούσα να μείνεις εσύ δικηγόρος της Λαϊκής".
N. Παπαδόπουλος: "Αν είναι μάγκας ο κ. Βγενόπουλος γιατί φοβάται πλέον να έρθει στη Κύπρο;"Σχολιάζοντας σε δημοσιογραφική διάσκεψη, σημερινή ανακοίνωση του κ. Βγενόπουλου εναντίον του Προέδρου του ΔΗΚΟ, ο κ. Παπαδόπουλος είπε ότι ο Ανδρέας Βγενόπουλος “έχει χάσει τη ψυχραιμία του και έχει ενοχληθεί ιδιαίτερα από τις δικές μου δηλώσεις, επειδή εδώ και δύο χρόνια μετά το κούρεμα του 2013, είμαι ο μόνος που, σχεδόν καθημερινά, επισημαίνει ότι κ. Βγενόπουλος δεν έχει ακόμη διωχθεί ποινικά, αστικά, ή και με οποιοδήποτε άλλο τρόπο από το κράτος”.
Σε αντίθεση με τον ίδιο, είπε ο κ. Παπαδόπουλος, “ούτε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας, ούτε και οποιοδήποτε άλλο στέλεχος της διακυβέρνησης του, έχουν καν αναφέρει το όνομα του κ. Βγενόπουλου, πόσο μάλλον να έχουν ζητήσει τη δίωξη του”.
“Κατανοώ λοιπόν γιατί ο κ. Βγενόπουλος έχει επιλέξει να στοχοποιήσει εμένα με τις ύβρεις και τη λάσπη που έχει εκτοξεύσει εναντίον μου”, ανέφερε και πρόσθεσε ότι δεν προτίθεται να ασχοληθεί “με τα όσα έχει πει ο κ. Βγενόπουλος, αλλά πιστεύω πως μαζί του πρέπει να ασχοληθεί άμεσα το Δικαστικό σύστημα της Κύπρου”.
Εξάλλου, σχολιάζοντας αναφορά του κ. Βγενόπουλου πως “εάν δεν υπάρξει ποτέ ποινική διερεύνηση της υπόθεσης Μιλόσεβιτς, μιας από τις μεγαλύτερες υποθέσεις ξεπλύματος βρώμικου χρήματος παγκοσμίως, οι εκκλήσεις του κ. Παπαδόπουλου για `κάθαρση` και ποινικές διώξεις άλλων τον κατατάσσουν στην κατηγορία του τζάμπα μάγκα”, ο κ. Παπαδόπουλος είπε πως πάντοτε πίστευε πως η πολιτική απαιτεί σοβαρότητα και όχι μαγκιά.
Αν όμως ο κ. Βγενόπουλος πιστεύει το αντίθετο, είπε ο κ. Παπαδόπουλος, “οφείλω και εγώ να τον ρωτήσω: Αν είναι μάγκας ο κ. Βγενόπουλος γιατί φοβάται πλέον να έρθει στη Κύπρο; Αν είναι μάγκας ο κ. Βγενόπουλος γιατί αρνήθηκε πρόσφατα να παρευρεθεί σε συνεδρία της Επιτροπής Θεσμών της Βουλής των Αντιπροσώπων, όπου και είχε προσκληθεί;”