Την ανησυχία του, για τις πολιτικές εξελίξεις στον τόπο αλλά και την πορεία του Δημοκρατικού Κόμματος, εξέφρασε κατά την ομιλία του κατά την διάρκεια των εγκαινίων του πολιτικού γραφείου, ο τέως πρόεδρος του Κόμματος Μάριος Καρογιάν.
Στέλνοντας πολλαπλά μηνύματα κυρίως με αποδέκτη την ηγεσία του κόμματος, υποστήριξε ότι το ΔΗΚΟ μετεξελίσσεται σε κόμμα ανέξοδης, ατελέσφορης και προσχηματικής διαμαρτυρίας:
"Χωρίς λόγο που να ανοίγει νέους ορίζοντες. χωρίς ρόλο που να πρωταγωνιστεί στον αγώνα για να ξαναβρεθεί ο τόπος μας στο δρόμο της ανάκαμψης, της ανάκτησης των στρατηγικών του πλεονεκτημάτων και των εθνικών του δικαιωμάτων".
Υπεραμύνθηκε επίσης τον επιλογών του κατά τη διάρκεια της θητείας του στην προεδρία του ΔΗΚΟ:
"Δεν αρνηθήκαμε τη λογική του πολιτικού κόστους αναλαμβάνοντας τις όποιες ευθύνες μας αναλογούσαν στη διακυβέρνησης. εμείς θέλουμε το Δημοκρατικό κόμμα να συνεχίσει να είναι δύναμη ευθύνης, συνέπειας, δημιουργίας και προοπτικής".
Στα εγκαίνια από πλευράς ηγεσίας του ΔΗΚΟ παρέστησαν ο αναπληρωτής πρόεδρος Μάρκος Κυπριανού, ο αντιπρόεδρος του Χρήστος Πατσαλίδης, η βουλευτής του κόμματος στη Λεμεσό Αθηνά Κυριακίδου καθώς επίσης οι προερχόμενοι από το ΔΗΚΟ πρώην υπουργοί Μάκης Κεραυνός, Αντώνης Πασχαλίδης και Κώστας Πετρίδης.