Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας, μεταφέρθηκε ο πρώην Δήμαρχος Πάφου, Σάββας Βέργας.

Όπως ανέφερε ο κ. Βέργας συγκρατούμενος του τον γρονθοκόπησε μετά από λογομαχία που είχε μαζί του.

Ο κ. Βέργας μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο, όπου μετά από τις ενδεδειγμένες εξετάσεις, επέστρεψε πίσω στις φυλακές.