Στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας, μεταφέρθηκε ο πρώην Δήμαρχος Πάφου, Σάββας Βέργας.
Όπως ανέφερε ο κ. Βέργας συγκρατούμενος του τον γρονθοκόπησε μετά από λογομαχία που είχε μαζί του.
Ο κ. Βέργας μεταφέρθηκε στο Νοσοκομείο, όπου μετά από τις ενδεδειγμένες εξετάσεις, επέστρεψε πίσω στις φυλακές.