Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Ανακοίνωση εξέδωσε η ΠΟΕΔ, στην οποία διατυπώνει επικρίσεις εναντίον του Υπουργού Παιδείας με αφορμή δηλώσεις του για την προγραμματιζόμενη διακοπή μαθημάτων αύριο Τετάρτη.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση, με τη δήλωσή του με την οποία θεωρεί ``περίεργη την εξαγγελθείσα από την ΠΟΕΔ διακοπή μαθημάτων με αφορμή την αποζημίωση των αντικαταστατών``, ο Υπουργός παρουσιάζεται ``να αγνοεί ή προσποιείται ότι δεν αντιλαμβάνεται τους λόγους για τους  οποίους η Οργάνωση προχώρησε στη συγκεκριμένη αντίδραση της διακοπής των μαθημάτων, και όχι της στάσης εργασίας στην οποία αυτός αναφέρεται``.

Η ΠΟΕΔ αναφέρει ότι η διακοπή γίνεται όχι για την αποζημίωση των αντικαταστατών αλλά για τα σοβαρά προβλήματα που η συγκεκριμένη ρύθμιση συνεπάγεται για τα σχολεία και τους μαθητές, καθώς και για το γεγονός ότι αυτή έπρεπε να είχε αξιολογηθεί και επανεξεταστεί, ανάλογα, πριν από το τέλος του προηγούμενου μήνα. Επίσης η διακοπή γίνεται, αναφέρει η ΠΟΕΔ, και για θέματα παραβατικότητας, πλήρωσης κενών οργανικών θέσεων, ζητήματα στελέχωσης και άλλα.

Όπως υποστηρίζει η ΠΟΕΔ, τα σχολεία δυσλειτουργούν, οι δάσκαλοι ταλαιπωρούνται και τα παιδιά δέχονται τις δυσμενείς επιδράσεις της ρύθμισης που επιλέγηκε για την εξοικονόμηση των ασήμαντων, όπως αναφέρει, κονδυλίων.

Επίσης καταγγέλλει τον Υπουργό για "επικοινωνιακά παιγνίδια" και ``άσκηση επικοινωνιακής πολιτικής που στοχεύει στον αποπροσανατολισμό της κοινής γνώμης`` η οποία δεν συμβάλει στην εξεύρεση συναινετικών λύσεων.

Στην ανακοίνωση διευκρινίζεται ότι η ΠΟΕΔ δεν κατέρχεται σε απεργία αλλά σε διακοπή των μαθημάτων και ότι τα παιδιά και οι εκπαιδευτικοί θα βρίσκονται μέσα στο σχολείο, ``με τους εκπαιδευτικούς να διατηρούν πλήρη ευθύνη για την απασχόληση και την επίβλεψη των παιδιών, με τρόπο που καμιά ουσιαστική ζημιά να μην επιφέρεται στο εκπαιδευτικό έργο που επιτελείται και να μην επηρεάζεται η ασφάλεια των μαθητών``.

Επίσης η ΠΟΕΔ αναφέρει ότι ο συγκεκριμένος τρόπος αντίδρασης επιλέγηκε για να σταλούν μηνύματα στο Υπουργείο Παιδείας, στους οργανωμένους γονείς και τη κοινωνία γενικότερα.

"Αν, τελικά, αποδεικνύεται πως ούτε ο Υπουργός της Παιδείας αντιλαμβάνεται τα μηνύματα αυτά, αλλά ούτε και οι άλλοι Φορείς που σχετίζονται με την Εκπαίδευση είναι πρόθυμοι να εστιάσουν την προσοχή τους στις αντιδράσεις της ΠΟΕΔ και να συμβάλουν στην επίλυση των προβλημάτων που τις προκαλούν, είναι φανερό πως δεν απομένει στην Οργάνωση άλλη διέξοδος από το να προσφεύγει σε ενέργειες αντίδρασης για να εντείνει την απαίτησή της να εγκύψουν όλοι με την επιβαλλόμενη προσοχή στα προβλήματα της Δημοτικής Εκπαίδευσης", καταλήγει στην ανακοίνωση η ΠΟΕΔ.