Οι δάσκαλοι προειδοποιούν ότι αυτή η μονόωρη αποχή από την 5η διδακτική περίοδο είναι το πρώτο από μια σειρά μέτρων που θ’ ακολουθήσουν. Σύμφωνα με ανακοίνωση της οργάνωσης, οι ενέργειες που θα ακολουθηθούν είναι:
- Με το κτύπημα του κουδουνιού, ο εκπαιδευτικός που έχει μάθημα στο Τμήμα, ανακοινώνει στα παιδιά, εξηγώντας τους λόγους, πως τη συγκεκριμένη διδακτική περίοδο δεν θα γίνει το μάθημα και τα συνοδεύει στην αυλή.
- Τα παιδιά παραμένουν στην αυλή μέχρι τις 11:40, υπό την επίβλεψη όλου του εκπαιδευτικού προσωπικού, όπως αυτό θα οργανωθεί συλλογικά.
- Λίγο πριν τη λήξη της 5ης περιόδου τα παιδιά οδηγούνται πίσω στην τάξη τους, έτσι ώστε να ετοιμαστούν για το μάθημα της 6ης περιόδου.
- Η 6η περίοδος θα γίνει κανονικά, όπως και η 7η περίοδος.
Σημείωση:
- Οι διευθυντές/ ριες παρακαλούνται όπως πολλαπλασιάσουν και διανέμουν στα παιδιά μέχρι τις 10/3/2015, επιστολή - ενημέρωση προς τους γονείς. (Ακολουθεί πιο κάτω)
- Μεριμνήσουν ώστε η σχετική εγκύκλιος της Οργάνωσης να αναγνωστεί ή να διανεμηθεί στους συναδέλφους, πριν από την εφαρμογή του μέτρου.
- Σε 20 περίπου σχολεία θα αναρτηθούν πανό, στα οποία θα αναγράφονται συνθήματα υπέρ του Δημόσιου Σχολείου και της Δημόσιας Εκπαίδευσης.
- Η Γραμματεία θα βρίσκεται στο Ελένιο Δημοτικό Σχολείο, πρώτη έδρα της οργάνωσής μας, όπου και θα δώσει την ενημέρωση για το πρόβλημα μέσω των ΜΜΕ.
Αυτούσια η επιστολή/ενημέρωση της ΠΟΕΔ προς τους γονείςΑγαπητοί γονείς,
Επικοινωνούμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε για την εκδήλωση διαμαρτυρίας στην οποία η ΠΟΕΔ προβαίνει την Τετάρτη, 11 Μαρτίου 2015, σε σχέση με το ζήτημα των Αντικαταστάσεων στα σχολεία το οποίο, λόγω της διαχείρισης που τυγχάνει από το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού, δημιουργεί σοβαρά προβλήματα λειτουργίας στα Δημοτικά Σχολεία, στα Δημόσια Νηπιαγωγεία και στα Ειδικά Σχολεία.
Συγκεκριμένα, ο μηχανισμός διορισμού αντικαταστάτη στα σχολεία, όπου δάσκαλοι παρουσιάζεται ανάγκη να απουσιάσουν, λειτουργεί όλο και λιγότερο αποτελεσματικά, με αποτέλεσμα να παρατηρείται σοβαρό πρόβλημα στη διεκπεραίωση του εκπαιδευτικού έργου, με τελικούς αποδέκτες της δυσλειτουργίας τους ίδιους τους μαθητές μας.
Είναι δε γνωστό σε όλους πως, από τον περασμένο Σεπτέμβρη, το καθεστώς διορισμού των αντικαταστατών άλλαξε, πλήττοντας από τη μια το βιοτικό επίπεδο της πλέον ευάλωτης ομάδας εκπαιδευτικών και από την άλλη την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων.
Όλα αυτά συντρέχουν, δυστυχώς, και με τα κρίσιμα ζητήματα της Παραβατικότητας, της μη πλήρωσης των κενών οργανικών θέσεων, αναγκαίων για την επαρκή στελέχωση, της ασάφειας στην πολιτική για τη στελέχωση των σχολείων την επόμενη χρονιά, ζητήματα που εντείνουν την αβεβαιότητα αλλά και δυσχεραίνουν τη μαθησιακή δραστηριότητα εις βάρος εκπαιδευτικών και μαθητών.
Για όλα τα πιο πάνω και επειδή, παρά τις επανειλημμένες επισημάνσεις και τις προειδοποιήσεις της ΠΟΕΔ για τη δημιουργία, αλλά και τη συνεχή επιδείνωση του προβλήματος, δεν υπάρχει η αναμενόμενη κι επιβαλλόμενη ανταπόκριση από πλευράς του ΥΠΠ για επίλυσή του, η Οργάνωσή μας αναγκάζεται να προχωρήσει στην υλοποίηση του συγκεκριμένου μέτρου αντίδρασης.
Αγαπητοί γονείς,
Η εκδήλωση διαμαρτυρίας θα πραγματοποιηθεί από τις 11:05 μέχρι τις 11:40. Εκείνη την ώρα δεν θα γίνει μάθημα, αλλά τα παιδιά θα παραμείνουν στον σχολικό χώρο υπό την επίβλεψη των εκπαιδευτικών.
Σας καλούμε, εσάς που βιώνετε στα σχολεία των παιδιών σας τις συνέπειες της ελλειμματικής στελέχωσης, να στηρίξετε την ΠΟΕΔ στις ενέργειες προώθησης του προβλήματος και να ενώσετε και τη δική σας φωνή στη διαμαρτυρία αλλά και στην απαίτηση για την επιβαλλόμενη διαχείριση της επαρκούς στελέχωσης.
Η δική σας στήριξη και συμβολή θα ενισχύσει την παρέμβαση της ΠΟΕΔ προς την Αρμόδια Αρχή του ΥΠΠ, για λήψη των ενδεικνυόμενων αποφάσεων για την καλύτερη και προσφορότερη διαχείριση του θέματος προς όφελος των παιδιών σας.