Επαφές με επίκεντρο την άρση της λεγόμενης απομόνωσης των Τ/κ είχε κατά την επίσκεψή του στο Κατάρ, ο λεγόμενος υπουργός εξωτερικών των κατεχομένων Οζντίλ Ναμί.
Σύμφωνα με σημερινά δημοσιεύματα στον τ/κ Τύπο, ο Ναμί συναντήθηκε με τον Υπουργό Οικονομίας και Τουρισμού του Κατάρ Μοχάμεντ Αλ Θανί, από τον οποίο ζήτησε τη στήριξη του στις προσπάθειες του ψευδοκράτους για την άρση της “απομόνωσης” των Τ/κ.
“Η στήριξη του Κατάρ είναι πολύ σημαντική για μας”, είναι ο τίτλος του σχετικού δημοσιεύματος στην εφημερίδα “Κίπρις” και αναφέρεται ότι σε δηλώσεις του ο κ. Ναμί είπε ότι κατά τις συναντήσεις του έθεσε το θέμα της “απομόνωσης” και ζήτησε τη στήριξη του Κατάρ στις προσπάθειες που γίνονται προς την κατεύθυνση αυτή.
Στις δηλώσεις του ο Καταριανός Υπουργός αναφέρθηκε στις σχέσεις μεταξύ Κατάρ και ψευδοκράτους και είπε ότι συμφωνήθηκε η ενίσχυση των σχέσεων στον τουριστικό τομέα.
…