Φωτιά που φαίνεται να τέθηκε κακόβουλα κατέστρεψε ολοσχερώς όχημα στη Λεμεσό.
Αστυνομική ανακοίνωση αναφέρει ότι 53χρονη κατήγγειλε χθες ότι γύρω στις 9.30 το βράδυ, ενώ επέστρεφε στο σπίτι της στη Λεμεσό, αντιλήφθηκε το αυτοκίνητο της, το οποίο βρισκόταν σταθμευμένο μπροστά από την οικία της, να φλέγεται.
Στη σκηνή μετέβησαν μέλη της Αστυνομίας και της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, τα οποία κατέσβησαν τη φωτιά.
Από τη φωτιά, το αυτοκίνητο αξίας 800 ευρώ περίπου, καταστράφηκε ολοσχερώς. Από προκαταρκτικές εξετάσεις που έγιναν, η φωτιά φαίνεται να τέθηκε κακόβουλα με τη χρήση εύφλεκτης ύλης.