Συζητήσεις με μαθητές και οργανωμένους γονείς έχει ο Υπουργός Παιδείας, Κώστας Καδής, με στόχο τον εκσυγχρονισμό της στολής για τη νέα σχολική χρονιά.
Το θέμα προέκυψε μετά από σωρεία καταγγελιών από γονείς με οικονομικά προβλήματα, τα παιδιά των οποίων αποβλήθηκαν επειδή δεν μπόρεσαν να ανταποκριθούν στους κώδικες που επιβάλλει η διεύθυνση του κάθε σχολείου.
Μέχρι σήμερα, παρά τις επιλογές που είχαν δοθεί σε σχέση με παλαιότερα, η διεύθυνση του κάθε σχολείου είχε τον απόλυτο έλεγχο στο τι αποδέχεται και τι όχι, προκειμένου να υπάρχει ομοιομορφία στην εμφάνιση των μαθητών.
Η οικονομική κρίση ωστόσο αλλάζει τα δεδομένα. Στο τραπέζι πλέον τίθεται και επιλογή της αθλητικής φόρμας, σε χρώματα μπλε και γκρι.
Παράλληλα ο Υπουργός Παιδείας αναφέρθηκε στο θέμα του φορέα πιστοποίησης ποιότητας τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, που θα καλύπτει τα δημόσια, τα ιδιωτικά πανεπιστήμια, αλλά και τις σχολές τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.
Βρίσκεται σε τελικό στάδιο συζήτησης στη Βουλή και στόχος είναι η δημιουργία ενός φορέας ο οποίος θα διασφαλίζει το επίπεδο των παρεχόμενων σπουδών.
Συζητείται η επαναφορά της σχολικής στολής
Στις συναντήσεις με τους συνδέσμους γονέων, αρκετοί γονείς έθεσαν το θέμα επαναφοράς της σχολικής στολής.
Με αφορμή το θέμα που προέκυψε με την αποβολή μαθητή για το θέμα τη σχολικής στολής, ο κ. Καδής είπε τα συγκεκριμένα περιστατικά διερευνώνται από το Υπουργείο.
Τα θέματα της στολής, πρόσθεσε, ρυθμίζονται από τους κανόνες λειτουργίας των σχολείων και παρέχεται μια ευελιξία και από τα ίδια τα σχολεία σε συνεννόηση με τους συνδέσμους γονέων και με τους μαθητές, να επιλέγουν το δικό τους κώδικα ως προς τη στολή.
«Από εκεί και πέρα, αν ξεφεύγουν κάποιοι μαθητές από αυτούς τους κανονισμούς τότε θα πρέπει οι διευθύνσεις των σχολείων να επιλαμβάνονται», ανέφερε.
Ο Υπουργός ανέφερε ότι το θέμα των κανονισμών λειτουργίας των σχολείων και το θέμα της στολής, είναι θέματα τα οποία μελετώνται τώρα για εκσυγχρονισμό σε συνεννόηση και με τους ίδιους τους γονείς και τους μαθητές και εξέφρασε την ελπίδα ότι θα βρεθεί κι εκεί μια νέα βάση η οποία θα είναι ευρέως αποδεκτή.
Ανέφερε παράλληλα ότι στις τελευταίες συναντήσεις με τους συνδέσμους γονέων μέσης εκπαίδευσης οι ίδιοι οι γονείς έθεσαν το θέμα της επαναφοράς της σχολικής στολής. Όπως είπε, το Υπουργείο είναι έτοιμο να συζητήσει όλες τις επιλογές και μέσα σε ένα διάλογο να βρεθούν οι λύσεις που θα βάζουν μια τάξη στο θέμα και θα ικανοποιούν όλες τις πλευρές.