Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Στην Ολομέλεια της Βουλής οδηγείται το νομοσχέδιο για μείωση της συγκέντρωσης αλκοόλης στο αίμα για αρχάριους οδηγούς, μοτοσικλετιστές και επαγγελματίες οδηγούς από 22 mlg που ισχύει σήμερα σε 9  mlg.

Τα κόμματα τοποθετήθηκαν υπέρ της μείωσης, με το ΔΗΚΟ να είναι έτοιμο, όπως δήλωσε ο Πρόεδρος της Κοινοβουλευτικής Επιτροπής Συγκοινωνιών Αντώνης Αντωνίου, να καταθέσει στην Ολομέλεια της Βουλής τροποποίηση για μηδέν περιεκτικότητα αλκοόλης στους επαγγελματίες οδηγούς.

Το ΔΗΚΟ θα τοποθετηθεί στην Ολομέλεια, ανέφερε ο κ. Αντωνίου προσθέτοντας ότι κατευθύνεται σε μηδενική ανοχή στους επαγγελματίες οδηγούς.