Δυναμίτισε για τα καλά το το κλίμα συγκρατημένης αισιοδοξίας που υπήρχε σε σχέση με τις επαφές ανάμεσα σε Αθήνα και εταίρους, χαρακτηρίζοντας αβάσιμες τις πληροφορίες περί συμβιβαστικής συμφωνίας μεταξύ Ελλάδας και Κομισιόν.
Σε δηλώσεις του -από τη σύνοδο του G20 - τόνισε ότι η ευρωζώνη δεν πρόκειται να διαπραγματευθεί ένα νέο πρόγραμμα για την Ελλάδα στην έκτακτη συνεδρίαση του Eurogroup.
"Έχουμε ήδη ένα σχέδιο για την Ελλάδα", είπε και πρόσθεσε ότι στη συνεδρίαση περιμένει να ακούσει κάτι δεσμευτικό εκ μέρους της Ελλάδας. "Εάν η Ελλάδα δεν θέλει νέο πρόγραμμα, τότε όλα τελείωσαν", είπε ωμά.
"Ποτέ κανένας δεν ανάγκασε την Ελλάδα να μπει σε πρόγραμμα. Και κανείς εκτός Ελλάδας δεν πρέπει να κατηγορείται για τα προβλήματα της χώρας", πρόσθεσε ο Σόιμπλε.
"Το τρέχον πρόγραμμα πρέπει να αποτελέσει το αντικείμενο μιας αξιολόγησης από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή, την ΕΚΤ και το ΔΝΤ. Μόνο έτσι μπορούμε να εκταμιεύσουμε την επόμενη δόση", επανέλαβε και πρόσθεσε ότι άλλες συζητήσεις δεν μπορούν να γίνουν παρά μόνο αφού αυτή η αξιολόγηση θα έχει ολοκληρωθεί.
"Θεωρώ ότι οι κανόνες είναι λίγο πιο σαφείς για την Αθήνα", συνέχισε και πρόσθεσε: "Αύριο θα ακούσουμε τις δεσμεύσεις τους, αυτό είναι καλύτερο από τις πληροφορίες που μεταδίδονται από την τηλεόραση".